|
Forum użytkowników i sympatyków Daewoo Nexia :: NexioMania.pl Zapraszamy wszystkich posiadaczy Daewoo Nexia i innych pojazdów! |
|
Portal - Dlaczego fabryka FSO musiała upaść
piotreek - Pią 06 Maj, 2011 10:41 Temat postu: Dlaczego fabryka FSO musiała upaść Historia fabryki FSO na Żeraniu stała się przykładem złych decyzji i bezmyślnego działania spółki Daewoo. Może ona być przykładem tego, jak nie należy prowadzić firmy. Mimo głośnych zapowiedzi i pozytywnego startu taki sposób zarządzania fabryką nie mógł prowadzić do szczęśliwego zakończenia.
więcej
Sysiu - Pią 06 Maj, 2011 13:53
Cóż upadło i koniec. A wątpie zeby sie FSO odrodziło widząc co działo sie z resztą fabryk polskich
Olaf - Pią 06 Maj, 2011 13:56
ciekawe kto na tym zarobil, czytaj : w czyjej kieszeni znalazl sie bonusik
abarthTC - Sob 07 Maj, 2011 08:41
bardzo przykra sprawa, nawet nie chcę czytać całego artykułu bo mnie krew chyba zaleje .
ku..wa co za kraj. Tak mydlili oczy tymi negocjacjami z Chinami czy Indiami, dobrze wiedząc że FSO jest do likwidacji
Olaf - Sob 07 Maj, 2011 09:05
jak nie wiadomo o co chodzi to zawsze chodzi o kase... lapowke... rabacik... obrywek...
Draqila - Sob 07 Maj, 2011 11:50
I tym sposobem mamy kawal ziemi, którą jakiś Żyd (nie mam zamiaru być poprawna politycznie, nie znoszę tej nacji) kupi za grosze, bo jest ogromnie zadłużona i postawi tam bloki/hipermarkety/inne badziewia. A polaczki ze związków/partii politycznych/inne znów będą psioczyć na wszystko szukając winnych wszędzie tylko nie u siebie.
Układy układziki pozostałości post komunistyczne, przekręty, cwaniactwo, kombinowanie i korupcja.. niestety tego pokolenie dzisiejszych 40-50 latków nauczyło się w latach komunizmu i zbieramy tego owoce. I nie mówcie mi ze tak nie było. Moi rodzice opowiadają.. cyt: "w sklepach nic nie było, ale dało się wszystko załatwić"
A prywatyzacja? Mój tata od lat pracuje w fabryce produkującej beton komórkowy... polaczkom się nie opłacało i podobno fabryka stała na skraju bankructwa.. przyszedł Niemiec rozpędził towarzystwo wzajemnej adoracji, wprowadził szwabski rygor i taką kasę zbiera że szok.
PRADIUCH - Sob 07 Maj, 2011 18:07
Dlaczego fabryka FSO musiała upaść Bo nie wkładali tam seryjnie c20xe
Sysiu - Sob 07 Maj, 2011 18:11
Coś jest w tym co mówisz. Jak by wsadzali silnik ale nie xe tylko coś co było by kopią xe ale z wzmocnionymi kanałami olejowymi to auta by schodziły jak ciepłe bułeczki
PRADIUCH - Nie 08 Maj, 2011 10:28
Pierdol byka on ci bryka ja mówię o xe a ten o kopi xe .
|
|