Gwint nexia |
Autor |
Wiadomość |
sipa666
Świeżak
Auto:: Opel Omega/Cadillac Catera
Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 9 Skąd: Pruszcz Gdanski
|
Wysłany: Wto 12 Lip, 2016 19:32 Gwint nexia
|
|
|
Witam.wyczytalem troche na internecie, podobno cześć zawieszenia podchodzi od kadett'a lub astry GSi, jak to z gwintem jest?
Może być nawet ta-technix (u mnie znany jako Tesco technix), ważne ze był gwint.
Przód od czego dokładnie podejdzie, czego szukać? Od czego tył?
Jeżeli da radę, to kupiłbym w jednym zestawie wszystko od jednego auta.
Nie bardzo chce cos przerabiać, gnieść, spawać czy tłuc młotkiem, wkoncu to zawieszenie.
Chce Poprostu posadzić auto na tyle nisko jak to bedzie możliwe
Pozdrawiam! |
_________________ Opel Omega 225KM/271Nm
http://opelklub.net/viewt...w=unread#unread |
|
|
|
|
AdiN
Ciagle mi malo :P
Auto:: Ave T22
Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 9053 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
|
Wysłany: Sro 13 Lip, 2016 13:24
|
|
|
Gwint do Astry F jest dostepny, ale w cenie takiej, ze uklekniesz jak w koncu znajdziesz cos na necie.
Musisz kombinowac!
Zreszta, po co gwint?
Kamel bez gwintu mial -80 z przodu |
_________________
|
|
|
|
|
sipa666
Świeżak
Auto:: Opel Omega/Cadillac Catera
Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 9 Skąd: Pruszcz Gdanski
|
Wysłany: Sro 13 Lip, 2016 18:56
|
|
|
http://opelklub.net/viewt...w=unread#unread
To jest mój temat o drugim aucie, na nexii tez nie zamierzam oszczędzać, a gwint dlatego ze w trakcie zimy nie chce pługu
Od astry F kosztuje tylko 1700zl, to taka tragedia? Fakt, ze to Tesco-technix, ale do nexii sie nada.
W Omedze mam Koni KW v2 z regulacją twardości, ale on nówka kosztował troche więcej, bo 1400 euro.
Nie chce kitu na jednej wysokości, ma być regulacja żeby moc idealnie spasować koła |
_________________ Opel Omega 225KM/271Nm
http://opelklub.net/viewt...w=unread#unread |
|
|
|
|
Sysiu
Ciagle mi malo :P
Auto:: VW Passat
Dołączył: 31 Maj 2008 Posty: 12087 Skąd: Płock
|
Wysłany: Sro 13 Lip, 2016 19:16
|
|
|
Tak sie zastanawiam. Wydasz 1700 zł na gwint i możesz sobie podkręcić go w 15 minut a jak byś kupił zestaw sprężyn obniżających to zamienisz je z seryjnymi przód w max 2h a tył w 30 minut. Sprężyny nie bedą cie kosztowały tyle co gwint a przyjemność z pracy przy aucie jest bezcenna. |
_________________ Była: Nexia 1,5 8V + LPG
Była: Astra H kombi 1,7 CDTi
Jest: Passat B7 2.0TDI |
|
|
|
|
sipa666
Świeżak
Auto:: Opel Omega/Cadillac Catera
Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 9 Skąd: Pruszcz Gdanski
|
Wysłany: Sro 13 Lip, 2016 19:38
|
|
|
W tym przypadku nie liczą sie pieniądze, Poprostu chce mieć gwint i raczej nikt mi go z głowy nie wybije - jeżeli jest dostępny i potwierdzicie, ze można go kupić tu i tu to napewno tak zrobię
Jeżeli chodzi o przyjemność z pracy przy aucie, ma hyc to auto dla dziewczyny, ja mam swoją omegę i tam mi robota przy V6-tce sprawia wystarczajaco przyjemności
Nie rozumiem, ze ktoś przerabia auta a patrzy na koszty. |
_________________ Opel Omega 225KM/271Nm
http://opelklub.net/viewt...w=unread#unread |
|
|
|
|
Sysiu
Ciagle mi malo :P
Auto:: VW Passat
Dołączył: 31 Maj 2008 Posty: 12087 Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 14 Lip, 2016 10:59
|
|
|
Nie chodzi mi tu głównie o koszt ale np mam wątpliwości czy tył ci wytrzyma Bo jak wiesz w oplach z podobnych lat i w nexii częstym przypadkiem jest wpadanie amora do bagażnika więc jak zrobisz gwint i cały ciężar "dupy" siądzie na górnym mocowaniu amora to nawet prędzej niż później zrobi w bagażniku heloł Przód wytrzyma bo występują u nas na forum nexie na gwincie ale tył nie kojarzę zwłaszcza że napisałeś to auto dziewczyny |
_________________ Była: Nexia 1,5 8V + LPG
Była: Astra H kombi 1,7 CDTi
Jest: Passat B7 2.0TDI |
|
|
|
|
Makowiecki
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Nexia GSi
Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 3588 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Czw 14 Lip, 2016 22:03
|
|
|
To tak jakby w każdej astrze co ma gwint z tyłu amor wjeżdżał do bagola. Nie ma co przesadzać z takimi rozkminami. Jak buda jest git, to wszystko da radę zrobić, nawet samolot |
_________________ Była piękna zielona 149,6 Ps & 188,8 Nm GSi
Jest złoty Gruz 2.5 V6 |
|
|
|
|
AdiN
Ciagle mi malo :P
Auto:: Ave T22
Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 9053 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
|
Wysłany: Pią 15 Lip, 2016 15:07
|
|
|
Gwint w oplu to raczej rzadkosc, a jak juz to typowe homemade, wiec nikt Ci nie powie czy pasuje czy nie
Ja bym wolal springi dobre i amory
Przynajmniej zostaje jakis komfort, a zimy u Nas lagodne to nie ma problemu
Tylko raz robilem za plug |
_________________
|
|
|
|
|
Sysiu
Ciagle mi malo :P
Auto:: VW Passat
Dołączył: 31 Maj 2008 Posty: 12087 Skąd: Płock
|
Wysłany: Sob 23 Lip, 2016 12:16
|
|
|
Adin ewentualnie przod gwint a tyl springi |
_________________ Była: Nexia 1,5 8V + LPG
Była: Astra H kombi 1,7 CDTi
Jest: Passat B7 2.0TDI |
|
|
|
|
changer_cd
Ogarnięty
Auto:: Z18xe+ z22xe+ c20xet+++
Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 936 Skąd: WP
|
Wysłany: Nie 24 Lip, 2016 07:53
|
|
|
Jak chcesz zrobie ci gwint na przod, a tyl podpowiem z czego pasuje 😉 |
_________________ Bóg po to dał nam nogi, żeby dojść wszędzie tam, gdzie nie można wjechać na glebie |
|
|
|
|
pumpia
Ogarnięty
Auto:: nexia
Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 414 Skąd: luban
|
Wysłany: Czw 25 Sie, 2016 21:47
|
|
|
ja mam przód gwint home made na ori długości amorów a tył ka kicie i jest petarda ! |
_________________ nisko i szybko |
|
|
|
|
|