Poprzedni temat «» Następny temat
Gwint nexia
Autor Wiadomość
sipa666 
Świeżak


Auto:: Opel Omega/Cadillac Catera
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 9
Skąd: Pruszcz Gdanski
Wysłany: Wto 12 Lip, 2016 19:32   Gwint nexia

Witam.wyczytalem troche na internecie, podobno cześć zawieszenia podchodzi od kadett'a lub astry GSi, jak to z gwintem jest?
Może być nawet ta-technix (u mnie znany jako Tesco technix), ważne ze był gwint.
Przód od czego dokładnie podejdzie, czego szukać? Od czego tył?
Jeżeli da radę, to kupiłbym w jednym zestawie wszystko od jednego auta.
Nie bardzo chce cos przerabiać, gnieść, spawać czy tłuc młotkiem, wkoncu to zawieszenie.

Chce Poprostu posadzić auto na tyle nisko jak to bedzie możliwe :)

Pozdrawiam!
_________________
Opel Omega 225KM/271Nm

http://opelklub.net/viewt...w=unread#unread
 
 
  Podziel się na:               
AdiN 
Ciagle mi malo :P


Auto:: Ave T22
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 9053
Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: Sro 13 Lip, 2016 13:24   

Gwint do Astry F jest dostepny, ale w cenie takiej, ze uklekniesz jak w koncu znajdziesz cos na necie.
Musisz kombinowac!


Zreszta, po co gwint?
Kamel bez gwintu mial -80 z przodu
_________________
;)
 
 
  Podziel się na:               
sipa666 
Świeżak


Auto:: Opel Omega/Cadillac Catera
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 9
Skąd: Pruszcz Gdanski
Wysłany: Sro 13 Lip, 2016 18:56   

http://opelklub.net/viewt...w=unread#unread

To jest mój temat o drugim aucie, na nexii tez nie zamierzam oszczędzać, a gwint dlatego ze w trakcie zimy nie chce pługu :)
Od astry F kosztuje tylko 1700zl, to taka tragedia? Fakt, ze to Tesco-technix, ale do nexii sie nada.

W Omedze mam Koni KW v2 z regulacją twardości, ale on nówka kosztował troche więcej, bo 1400 euro. :)
Nie chce kitu na jednej wysokości, ma być regulacja żeby moc idealnie spasować koła :)
_________________
Opel Omega 225KM/271Nm

http://opelklub.net/viewt...w=unread#unread
 
 
  Podziel się na:               
Sysiu 
Ciagle mi malo :P


Auto:: VW Passat
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 12087
Skąd: Płock
Wysłany: Sro 13 Lip, 2016 19:16   

Tak sie zastanawiam. Wydasz 1700 zł na gwint i możesz sobie podkręcić go w 15 minut a jak byś kupił zestaw sprężyn obniżających to zamienisz je z seryjnymi przód w max 2h a tył w 30 minut. Sprężyny nie bedą cie kosztowały tyle co gwint a przyjemność z pracy przy aucie jest bezcenna.
_________________
Była: Nexia 1,5 8V + LPG
Była: Astra H kombi 1,7 CDTi
Jest: Passat B7 2.0TDI
 
 
  Podziel się na:               
sipa666 
Świeżak


Auto:: Opel Omega/Cadillac Catera
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 9
Skąd: Pruszcz Gdanski
Wysłany: Sro 13 Lip, 2016 19:38   

W tym przypadku nie liczą sie pieniądze, Poprostu chce mieć gwint i raczej nikt mi go z głowy nie wybije - jeżeli jest dostępny i potwierdzicie, ze można go kupić tu i tu to napewno tak zrobię :)
Jeżeli chodzi o przyjemność z pracy przy aucie, ma hyc to auto dla dziewczyny, ja mam swoją omegę i tam mi robota przy V6-tce sprawia wystarczajaco przyjemności :)
Nie rozumiem, ze ktoś przerabia auta a patrzy na koszty.
_________________
Opel Omega 225KM/271Nm

http://opelklub.net/viewt...w=unread#unread
 
 
  Podziel się na:               
Sysiu 
Ciagle mi malo :P


Auto:: VW Passat
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 12087
Skąd: Płock
Wysłany: Czw 14 Lip, 2016 10:59   

Nie chodzi mi tu głównie o koszt ale np mam wątpliwości czy tył ci wytrzyma :) Bo jak wiesz w oplach z podobnych lat i w nexii częstym przypadkiem jest wpadanie amora do bagażnika więc jak zrobisz gwint i cały ciężar "dupy" siądzie na górnym mocowaniu amora to nawet prędzej niż później zrobi w bagażniku heloł :) Przód wytrzyma bo występują u nas na forum nexie na gwincie ale tył nie kojarzę zwłaszcza że napisałeś to auto dziewczyny
_________________
Była: Nexia 1,5 8V + LPG
Była: Astra H kombi 1,7 CDTi
Jest: Passat B7 2.0TDI
 
 
  Podziel się na:               
Makowiecki 
Hej! Przekroczyłem tysiąc!


Auto:: Nexia GSi
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 3588
Skąd: Zabrze
Wysłany: Czw 14 Lip, 2016 22:03   

To tak jakby w każdej astrze co ma gwint z tyłu amor wjeżdżał do bagola. Nie ma co przesadzać z takimi rozkminami. Jak buda jest git, to wszystko da radę zrobić, nawet samolot :P
_________________
Była piękna zielona 149,6 Ps & 188,8 Nm GSi
Jest złoty Gruz 2.5 V6
 
 
  Podziel się na:               
AdiN 
Ciagle mi malo :P


Auto:: Ave T22
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 9053
Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: Pią 15 Lip, 2016 15:07   

Gwint w oplu to raczej rzadkosc, a jak juz to typowe homemade, wiec nikt Ci nie powie czy pasuje czy nie ;)

Ja bym wolal springi dobre i amory ;)
Przynajmniej zostaje jakis komfort, a zimy u Nas lagodne to nie ma problemu :)


Tylko raz robilem za plug :)
_________________
;)
 
 
  Podziel się na:               
Sysiu 
Ciagle mi malo :P


Auto:: VW Passat
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 12087
Skąd: Płock
Wysłany: Sob 23 Lip, 2016 12:16   

Adin ewentualnie przod gwint a tyl springi
_________________
Była: Nexia 1,5 8V + LPG
Była: Astra H kombi 1,7 CDTi
Jest: Passat B7 2.0TDI
 
 
  Podziel się na:               
changer_cd 
Ogarnięty


Auto:: Z18xe+ z22xe+ c20xet+++
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 936
Skąd: WP
Wysłany: Nie 24 Lip, 2016 07:53   

Jak chcesz zrobie ci gwint na przod, a tyl podpowiem z czego pasuje 😉
_________________
Bóg po to dał nam nogi, żeby dojść wszędzie tam, gdzie nie można wjechać na glebie
 
 
  Podziel się na:               
pumpia 
Ogarnięty


Auto:: nexia
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 414
Skąd: luban
Wysłany: Czw 25 Sie, 2016 21:47   

ja mam przód gwint home made na ori długości amorów a tył ka kicie i jest petarda !
_________________
nisko i szybko :)
 
 
  Podziel się na:               
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Opracowanie graficzne: Grosio


2011 © nexiomania.pl | Wszelkie Prawa Zastrzeżone, kopiowanie bez zgody autora zabronione! Strona Głowna | Pomoc | Kontakt | Na górę