Zamknięty przez: Sysiu Nie 03 Lut, 2013 11:21 |
Koreańskie GSi 16v |
Autor |
Wiadomość |
chester
Świeżak
Auto:: STI
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 188 Skąd: ecu-tune.pl
|
Wysłany: Wto 24 Lip, 2007 11:24 Koreańskie GSi 16v
|
|
|
Projekt opisany trowniez na foum nexia.pl
Postanowilem opisać projekt nexii ktory w calosci wykonalem sam z bratem. Wiekszosc modyfikacji zostala wykonana pod blokiem oraz w garazu kuzyna. Przy modyfikacjach nie brala udzialu zadna firma tuningowa badz warsztat. Pracujac przy samochodzie spedzilem wiele godzin, wlozylem w to wiele serca oraz pieniedzy. Jednak pozniej auto odwdzieczylo sie sympatycznymi osiagami, bezawaryjna jazda oraz przyjemnoscia jaka czerpalem z poruszania sie nim.
Auto: Daewoo Nexia
Silnik fabryczny: 1.5 8v
rok produkcji: 1997r
wersja: GLE
kolor: szaro zielony
Silnik 2.0 16v pod maska pojawil sie we wrzesniu 2004 roku kiedy swapy nie byly tak popularnym zjawiskiem jak obecnie, a dostepnosc silnikow Xe byla porownywalna jak na chwile obecna c20LET. Tym wieksza radosc sprawialo killowanie ze swiatel wlascicieli drogich aut przekonanych o wyzszosci swego pojazdu pod wzgledem osiagow nad DU . Byl to projekt pierwszej nexia sedan z tym silnikiem w Europie (w PL wczesniej byl jedynie zloty HB ze Szczecina, jednak nigdy nie mialem kontaktu z wlascicielem-jedynie widzialem zdjecia auta). Do konca nie bylismy przekonani jakie niespodzianki moga nas czekac, jendak postanowilismy zaryzykowac (jedynie moglem domyslac sie po projekcie 8v Irafala).
Modyfikacje:
-Silnik 2.0 16v
-Kolektor ssacy Lexmaul
-Kolektor wydechowy 4-2-1
-Układ wydechowy 2" na dwóch tłumikach przelotowych (koncowy m-tech)
-Chip
-Dolot z polerowanej rury 3"
-Stożek umieszcozny w nadkolu
-Nadmuch na filtr wyprowadzony z halogena
-Sprzęgło Sachs
-Koła Allesio monza 15" z oponami 195/50
-Hamulce przednie Opel Calibra Turbo 284mm (nowe wykonane na zamowienie)
-Hamulce tylne Astra GSi 16v (kompletna renowacja)wraz z belka ze stabilizatorem
-Amortyzatory Koni Sport
-Sprężyny H&R -40mm
-Poszerzone tylne nadkola
-Siatka z Grilla z Logiem GSI16v
-Spoiler od Lanosa pod zdrzakiem (teraz juz mocno popularny )
-Spoiler od epero na tylnej klapie
-Biale kierunkowskazy boczne
-Wyciete banki z kierunkow przednich i tylnych
-Przyciemnionne przednie lampy
-Oklejone slupki boczne na czarno
-Sportowa kierownica luisi
-Srebrne Nawiewy
-Czerwone wskazowki licznikow
-Kubelkowe fotele z Kadetta GSI
Samochod wg gtecha charakteryzowal sie nastepujacymi osiagami:
0-100km/h - 6.3s
1/4 mili - 14.56s
Jak mozna sie domyslac po osiagach samochod przyspieszal bardoz przyjemnie i niejednokrotnie udalo sie wygrac wyscig z duzo mocniejszym i drozszym autem.
Dodatkowym atutem byla skrzynia biegow f16 charakteryzujaca sie krotszymi przelozeniami.
Moc niestety nie zostala zmierzona, jednak po wyjeciu motoru i wsadzeniu go do lanosa z seryjnym ukladem wydechowym oraz dolotowym dysponował mocą 160KM i 210 Nm. Nalezy wiec przypuszczac ze bylo troszke wiecej
Obecnie wlascicielem auta jest moj kolega, ktory kontynuuje dalsze modyfikacje przy aucie zgodnie z moja wczesniejsza wizja . Nadal jednak nadzoruje postepy przy aucie i mam szczera najdzieje, ze wszystko sie uda zgodnie z zalozeniami i niebawem nexia wyjedzie i podobnie jak kiedys namiesza "troszke" na Warszawskich ulicach
Najblizsze plany :
-Montaż kubełkowych foteli
-Pasy szelkowe
-Krotsza szkrzynia biegow (juz jest F16CR)
-Nowy silnik C20xe
C20xe 1994r, motronic 2.8.
Przed rozlozeniem dysponowal moca 170KM i 210Nm.
Silnik zostal kompletnie zlozony od podstaw i przygotowany do wiekszej mocy. Zostalo zrobione praktycznie wszystko co mozna wydlubac z silnika N/A.
Modyfikacje (bez zaglebiania sie w szczegoly):
-większe odelzone zawory
-maksymalnie splanowana glowica
-nowe tloki
-wyważony wal korbowo tlokowy
-lzejsze kolo zamachowe
-mocniejsze panewki
-mocniejsze popychacze
-nowe sprezynki zaworowe
-ostrzejsze walki
-powiekszone podciecia w tlokach
-kompleksowo obrobiona glowica
-wieksze wtryski
-chip i odcinka 7200
-zmodyfikowany przeplywomierz
-regulator cisnienia paliwa
Do tego beda bardzo ostre walki,koletor lexmaul z dolotem, wiekszej srednicy kolektor wydechowy, a na koncu wszystko wystrojone smt6.
O trakcje maja zadbac opony Toyo R888
Zdjecia:
na pierwszym planie 350Z T 400KM, Skyline GTR ~700KM, z prawej strony 200sx s14a 400KM i w oddali nexia :oko:
Plany sa aby po wystrojeniu i zamontowaniu walkow zlamac bariere 14s na 400m i uzyskac moc ~210KM, a co za tym idzie zbudowac najmocniejsze uliczne c20xe .
Czy sie uda osiagnac zamierzony rezultat, zobaczymy |
|
|
|
|
kamyk2
Świeżak
Auto:: Nex only :)
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 121 Skąd: Józefów k/Pruszkowa
|
Wysłany: Wto 24 Lip, 2007 11:37
|
|
|
Hehe, przypominam sobie jak wczoraj dzwoniłeś i narzekałeś że seryjna Neśka 8v jakoś tak słabawo przyspiesza... twoja "stara" przyspieszała dwa razy lepiej więc musisz się przestawić a to troszkę zajmie |
_________________ Kamyk |
|
|
|
|
Olaf
Administrator
Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 23944 Skąd: zza rogu
|
Wysłany: Wto 24 Lip, 2007 14:32
|
|
|
to po prostu milosc.... niewazne czy do nexii, czy do tuningu
piekna sztuka.... |
|
|
|
|
Roxon40
Pierwszy Dobrowolnie Zbanowany
Auto:: Była Nexia 2.0 8V GLE/GSi
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 7106 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 24 Lip, 2007 20:19
|
|
|
Co kolwiek niektóre słowa znaczą to brzi bardzo dobrze. Jestem pod wrażeniem tego co zrobiłeś. Nie powiem też bym chciał mieć coś takiego pod maską ale nie ma na to funduszu Teraz to dopiero będę chory |
_________________ Było Daewoo Nexia 2.0 GLE/GSi |
|
|
|
|
Siekier
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: nexia
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 1303 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sro 25 Lip, 2007 00:16
|
|
|
A,powiec mi dlaczego nie większy motor .np.2.5/3.0 v6?? |
_________________
|
|
|
|
|
tomtomasz
Świeżak
Auto:: nexia sportiv 1,5 8V 3d
Dołączył: 19 Lip 2007 Posty: 48 Skąd: wwa bmwo
|
Wysłany: Sro 25 Lip, 2007 07:11
|
|
|
fajny ten skyline... wyglada to tak jakby na jakims podworku stalo dobre ponad 1000KM
i to wszystko na bemowie? ja tez na bemowie mieszkam i jezdze nexia juz dobry jakis czas a jeszcze nie widzialem na zywo tego pocisku
moze sie jeszcze doczekam |
|
|
|
|
chester
Świeżak
Auto:: STI
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 188 Skąd: ecu-tune.pl
|
Wysłany: Sro 25 Lip, 2007 07:48
|
|
|
Siekier napisał/a: | A,powiec mi dlaczego nie większy motor .np.2.5/3.0 v6?? |
a po co wiekszy motor ? . Zeby byl ciezszy ?
Wsadzenie pod maske 3.0 to zbyt wielka rzezba, a ja potrzebowalem auta ktore bedzie niezawodne i dowiezie mnie gdzie bede chcial i kiedy bede chcial .
Tak więc rosna: koszty wsadzenia i przygotowania takiego silnika, spalanie oraz ciezar na przedniej osi, ktory negatywnie wplynie na prowadzenie sie auta.
2.5 nie jest juz lepszym rozwiazaniem, poniewaz bedzie zdecydowanie latwiej umiescic go pod maska, bedzie dysponowal sympatyczna iloscia Nm na niskich obrotach, aczkolwiek trzebaby sporo podumac i wladowac kolejnej kasy zeby mial byc szybszy od tak przygotowanego xe
Jesli wie sie jak podejsc do tematu xe to mozna zrobic naprawde bardzo szybkie auto, niestety w pl jest masa kadettow i astr gsi ktore pomimo wydumek wlascicieli po prostu nie jezdza i wiekszosc ma 130-140 KM .
tomtomasz napisał/a: | fajny ten skyline... wyglada to tak jakby na jakims podworku stalo dobre ponad 1000KM |
1000KM to tam jest tylko w tych dwoch autach , we wsztyskich stojacych na podworku bedzie ze 4 razy wiecej .
tomtomasz napisał/a: | i to wszystko na bemowie? |
nie jest to bemowo, to firma Rally Project |
|
|
|
|
Siekier
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: nexia
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 1303 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sro 25 Lip, 2007 14:45
|
|
|
No ,dużo się dzis dowiedziałem i masz raceje bo żeby przygotować tak naprawde 2.5 potrzebne jest duzo kasy.I z tego co się dowiedzialem xe da sie dobrze wydłubać tylko potrzeba kasy i czasu |
_________________
|
|
|
|
|
chester
Świeżak
Auto:: STI
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 188 Skąd: ecu-tune.pl
|
Wysłany: Sro 25 Lip, 2007 16:10
|
|
|
Siekier, pamietaj ze wszystko kosztuje. Wyciagniecie z c20xe ~200KM to koszty rzędu 10.000zl |
|
|
|
|
Siekier
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: nexia
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 1303 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sro 25 Lip, 2007 16:15
|
|
|
To,lepwiej wsadzic 2.5 wymienic walki ,wydech z kwasowki kasz razem z silnikiem okolo 5tys i miec 210KM?? |
_________________
|
|
|
|
|
chester
Świeżak
Auto:: STI
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 188 Skąd: ecu-tune.pl
|
Wysłany: Sro 25 Lip, 2007 16:31
|
|
|
Siekier napisał/a: | To,lepwiej wsadzic 2.5 wymienic walki ,wydech z kwasowki kasz razem z silnikiem okolo 5tys i miec 210KM?? | hehe, po 1 nie sadze zeby bylo 210Km, po 2 nie zmiescisz sie w 5.000zl po 3 xe bedzie i tak szybsze po 4 gdyby tak bylo nikt by sie w 2.0 nei bawil |
|
|
|
|
Siekier
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: nexia
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 1303 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sro 25 Lip, 2007 16:45
|
|
|
heh,no zobaczymy:) niebęde sie kłucił.ale czy xe zawsze bedzie szybsze ?? no z tym to bym się posprzeczał |
_________________
|
|
|
|
|
ziemniak [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 25 Lip, 2007 16:52
|
|
|
chester napisał/a: | Siekier napisał/a: | To,lepwiej wsadzic 2.5 wymienic walki ,wydech z kwasowki kasz razem z silnikiem okolo 5tys i miec 210KM?? | hehe, po 1 nie sadze zeby bylo 210Km, po 2 nie zmiescisz sie w 5.000zl po 3 xe bedzie i tak szybsze po 4 gdyby tak bylo nikt by sie w 2.0 nei bawil |
Chester, czemu uwazasz ze Np. Nexia z C25XE , powiedzmy 210KM bedzie wolniejsze od Nexii C20XE tez z 210KM? Przeciez V6 powinno wtedy zjesc C20XE , mimo swojej masy.... |
|
|
|
|
chester
Świeżak
Auto:: STI
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 188 Skąd: ecu-tune.pl
|
Wysłany: Sro 25 Lip, 2007 20:14
|
|
|
Odpowiedz jest prosta, bo to po prostu XE (sami zesmy sie kiedys ze znajomymi posiadajacymi najszybsze xe w PL zastanawiali jak to logicznie wytlumaczyc)
Waga 25xe jest o ~100kg wieksza niz 20xe.
Roznica 60kg w aucie to mniej wiecej 0.5-0.7s do 100km/h
Gdyby 25xe bylo takie oplacalne w UK nie bawailiby sie w dlubanie xe, do ktorego asortyment czesci jest po prostu olbrzymi i naprawde wiele mozna wycisnac z tego silnika.
Byc moze znacie byla astre waszki lub martyego na c20xe, jesli tak nie macie pytan co do osiagow . Byc moze zbyt dlugo zglebialem lekture i tajniki xe, a byc moze za dlugo sie w to bawie i podchodze troszke subiektywnie do tematu. Jednak wlasciciele najszybszych xe zgodza sie ze mna, ze ten motor bedzie po prostu szybszy. Nie jest to moze silnik jak K20 z TypeRa jednak ma w sobie to cos ze dobrze przygotowany ppotrafi jezdzic lepiej niz powinien
Mielcarek majac w astrze c20xe loil wszystko co tylko mozna bylo w swojej klasie, jednak z czasem zaczelo brakowac, a wycisnac wiecej juz bylo bardzo ciezko, dlatego zdecydowal sie na 3.0 ktory daje lepsze mozliwosci do dalszych modow. |
|
|
|
|
Siekier
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: nexia
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 1303 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sro 25 Lip, 2007 23:39
|
|
|
No ,masz racej jesli niemasz zamiaru wsadzać turba to owszem najleprzym rozwiozaniem było by xe.Ale jesli są zamiary wątpie czy śilnik xe by to wytrzymał,A myśe ze tak samo rozwokowym silnikiem jest 2.2 od nubiry ktorego bezproblemowo mozna nawet uturbić. |
_________________
|
|
|
|
|
chester
Świeżak
Auto:: STI
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 188 Skąd: ecu-tune.pl
|
Wysłany: Sro 25 Lip, 2007 23:53
|
|
|
Jasne ze mozna uturbic, tylko pytanie po co sie tak bawic ?
Skoro seryjnie wytchodza lety lub mozna uturbic xe do ktorych jest masa dostepnych czesci zarowno pod turbo jak i N/A, a do 2.2 daewoo bedzie problem, bo nie jest to silnik ktory przeznaczony byl do auta ze sportowym zacieciem .
Xe zaleznie od daty produkcji tzn (glowicy, walu korbowego, tlokow, korb) wytrzymuje moce rzedu nawet 300KM. Mozesz sobie przebierac w roznego rodzaju walkach, tlokach, korbach, kolektorach dolotowych, wydechowych, trabkach, sprezynkach zaworowych, kompach, wiekszych zaworach itd. Z silnikiem Daewoo nie bedzie juz tak latwo i wyciagniecie z niego mocy nie bedzie takie proste w N/A.
Jesli chodzi o turbo to czemu nie, wszystko sie da . Trzeba sobie tylko zadac pytanie do czego ma sluzyc auto i jakie beda koszty |
|
|
|
|
Siekier
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: nexia
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 1303 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sro 25 Lip, 2007 23:58
|
|
|
No ok zalezy z ktorego roku:) bo xe tylko do jakiegoś tak roku były np.kute tłoki potem juz nie.:) a to to chyba wiesz,i myśle ze te nowsze sa mniej wytrzymałe niz stare:)
[ Dodano: 2007-07-26, 00:59 ]
A jednak 2.2. jest delikatnie większy i być moze jest wiecej mozliwosci rozwojowych niz w xe.:) |
_________________
|
|
|
|
|
ziemniak [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 26 Lip, 2007 00:03
|
|
|
chester napisał/a: | Jasne ze mozna uturbic, tylko pytanie po co sie tak bawic ?
Skoro seryjnie wytchodza lety lub mozna uturbic xe do ktorych jest masa dostepnych czesci zarowno pod turbo jak i N/A, a do 2.2 daewoo bedzie problem, bo nie jest to silnik ktory przeznaczony byl do auta ze sportowym zacieciem .
Xe zaleznie od daty produkcji tzn (glowicy, walu korbowego, tlokow, korb) wytrzymuje moce rzedu nawet 300KM. Mozesz sobie przebierac w roznego rodzaju walkach, tlokach, korbach, kolektorach dolotowych, wydechowych, trabkach, sprezynkach zaworowych, kompach, wiekszych zaworach itd. Z silnikiem Daewoo nie bedzie juz tak latwo i wyciagniecie z niego mocy nie bedzie takie proste w N/A.
Jesli chodzi o turbo to czemu nie, wszystko sie da . Trzeba sobie tylko zadac pytanie do czego ma sluzyc auto i jakie beda koszty |
Chwile moment ;-) Przeciez 2.2 Daewoo poza skokiem tlokka tak wlasciwie niczym sie nie rozni od 2.0 Oplowskiego czy tam pseudo Daewooowskiego Tyle ze blok jest wyzszy o 1cm. Jezeli chodzi o N/A - zgadzam sie - sam bym jezeli juz dlubal XE, ale.. jezeli chodzi o silnik ktory ma byc z zalozenia pod turbo, to uwazam ze T22SED z Nuby/Leganzy jest idealnym kandydatem I ma wiekszy potencjal niz C20XE ( podkreslam ze mowie o Turbo ).
Co do C25XE - z tego co mi wiadomo ten silnik jest ciezszy o okolo 50KG od C20XE Czyli wcale nie ta wiele Co do ~200-~210KM, to patrzac po wynikach Henry'ego - dobry wydech + walki od 3.0 i peka granica 200KM bez problemu A to dopiero poczatek modyfikacji, ktore jakichs wielkich pieniedzy nie pochlaniaja
A wiec podsumowujac ; zalozmy ze dysponujesz kwota rzedu 20-30tys PLN chcesz auto do jazdy na odzien ktore ma miec Turbo i byc zajebiscie szybkie - Wybierasz C20XE czy T22SED Daewoo? I dlaczego |
|
|
|
|
Kondzio
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Nexia 2.0T & Megane II 1.5 DCi
Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 2342 Skąd: z policji :P
|
Wysłany: Czw 26 Lip, 2007 12:18
|
|
|
ziemniak napisał/a: | [Chwile moment ;-) Przeciez 2.2 Daewoo poza skokiem tlokka tak wlasciwie niczym sie nie rozni od 2.0 Oplowskiego czy tam pseudo Daewooowskiego Tyle ze blok jest wyzszy o 1cm. Jezeli chodzi o N/A - zgadzam sie - sam bym jezeli juz dlubal XE, ale.. jezeli chodzi o silnik ktory ma byc z zalozenia pod turbo, to uwazam ze T22SED z Nuby/Leganzy jest idealnym kandydatem I ma wiekszy potencjal niz C20XE ( podkreslam ze mowie o Turbo ).
A wiec podsumowujac ; zalozmy ze dysponujesz kwota rzedu 20-30tys PLN chcesz auto do jazdy na odzien ktore ma miec Turbo i byc zajebiscie szybkie - Wybierasz C20XE czy T22SED Daewoo? I dlaczego |
po jakiego grzyba uturbiac XE ?? nawet teoretyzujac nijak sie to nie kalkuluje,skoro jest LET
a co do kwoty 20-30tys to nie wiem czy nie lepiej auto jakies kupic,ktore ma turbo,a nie rzezby tworzyc,bo znajac zycie i projekty innych predzej czy pozniej (zazwyczaj predzej),wychodza jakies problemy.
aha,a co do V`ki oplowskiej to ma ona jeden choc,duzy problem dla osob,ktore lubia wysokie obroty,V`ka niestety zbytnio ich nie lubi w zwiazku z tym czesto korba potrafi przywitac sie z blokiem niestety paru moich znajomych sie juz o tym przekonalo niektorzy nawet dwukrotnie i to niestety na seryjnych motorach
No,a jesli ktos chce v`ke do spokojnej jazdy no to juz inaczej sprawa wyglada
(c)20XE natomiast jest silnikiem stworzonym do agresywnej jazdy. |
|
|
|
|
ziemniak [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 26 Lip, 2007 12:56
|
|
|
Kondzio napisał/a: | po jakiego grzyba uturbiac XE ?? nawet teoretyzujac nijak sie to nie kalkuluje,skoro jest LET
a co do kwoty 20-30tys to nie wiem czy nie lepiej auto jakies kupic,ktore ma turbo,a nie rzezby tworzyc,bo znajac zycie i projekty innych predzej czy pozniej (zazwyczaj predzej),wychodza jakies problemy. |
Kondzio Sam wiesz w jakim stanie sa LET-y Wiec po kiego grzyba kupowac zajechanego let-a za Bog wie jakie pieniadze, jezeli mozna sobie wlasciwie zlozyc LET-a na bazie XE? I bedziemy wtedy mieli pewnosc ze jest sprawny, bo jezeli chodzi o Turbo, to podzespoly sami sobie wybierzemy
Co do kwoty 20-30 tys; nie dyskutujmy o tym, czy to sie kalkuluje w Nexii czy nie Tak ma byc i juz ;p
Ale wracajac do pytania; jezeli mamy taka wizje ( odejdzmy juz tu nawet od samochodu - czy to bedzie Nexia, czy Corsa A, czy Asia, nie wazne ) - ze chcemy miec uturbiony Oplowski silnik C20XE LUB T22SED - ktory Waszym zdaniem jest lepszy. i DLACZEGO? :-) |
|
|
|
|
Kondzio
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Nexia 2.0T & Megane II 1.5 DCi
Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 2342 Skąd: z policji :P
|
Wysłany: Czw 26 Lip, 2007 17:36
|
|
|
taa,bo XE na ten przyklad to sa funkiel nowki niesmigane i wsyzstkie 3maja serie i odrazu turbo mozna klasc... tak samo jak LET`a i XE trzeba doprowadzic do serii,a tym bardziej jak chcesz uturbic silnik to musi on byc w idealnym stanie,a co za tym idzie przy tych silnikach klania sie remont tak czy siak.Wiec jak widac z tymi kalkulacjami moze byc roznie.
Co do 2.2 to sie nie wypowiadam,bo nie wiem,mam tylko jedno wspomnienie z tym silnikiem i to jak najbardziej zle,ale to akurat odosobniony przypadek i nie ma co rzucac takich przykladow |
|
|
|
|
chester
Świeżak
Auto:: STI
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 188 Skąd: ecu-tune.pl
|
Wysłany: Czw 26 Lip, 2007 21:01
|
|
|
Nie ma najmniejszego sensu zabawa w Uturbianie silnika, skoro mozna dorwac gotowy motor do ktoego jest spora dostepnosc czesci jesli sie dobrze poszuka .
Po co sie bawic i wszystko sobie utrudniac skoro LEt jest juz seryjnie zakuty i wytrzymuje do 350 KM ??? (odpowiednie turbo, wtryski, wydech, Ic, doladowanie i tyle)
Majac w kieszeni 30.000 zl nie zastanawialbym sie nad tuningiem nexii, ale jesli musialaby by to naprawde szybka wiertarka robiaca czasy na poziomie wysokich 12 to pod maska musialoby byc ok 350KM, a to nie jest juz auto na ulice. Jezdizlem astra 300KM przy wadze 900kg i w zupelnosci wystarczylo
W budowie mojego projektu chodzilo o to aby auto bylo bezawaryjne, szybkie i N/A. Nie sztuka zrobic szybki samochod turbo (ktorych jest pelno i ginie sie w tlumie), a sztuka jest zrobic auto ktore bedzie robilo wrazenie w klasie aut wolnossacych . W dodatku samochodem bedzie mozna normalnie poruszac sie po ulicach, a spalanie przy spokojnej jezdzie bedzie niewiele wieksze niz 1.5
PS.
Widzialem filmik przyspieszenia Henryego po walkach i powiem sczerze ze szalu nie robi
http://video.google.pl/vi...earch&plindex=0
Sando jak juz Ci sie uda wszystko dograc, to bardzo chetnie w koncu podejme walke |
|
|
|
|
Siekier
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: nexia
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 1303 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 26 Lip, 2007 23:58
|
|
|
tu chodzi o mnie,nie o Sanda:) on mi tylko pomaga:) jeśli wypali to chętnie sie zmieze |
_________________
|
|
|
|
|
ziemniak [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 27 Lip, 2007 01:36
|
|
|
Dalej nie odpowiedzieliscie na moje pytanie T22SED to przeciez prawie to samo co XE Kondzio mowi ze nic o tym silniku nie wie, a Ty Chester? |
|
|
|
|
Kondzio
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Nexia 2.0T & Megane II 1.5 DCi
Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 2342 Skąd: z policji :P
|
Wysłany: Pią 27 Lip, 2007 06:02
|
|
|
dla mnie to blizej mu juz do EcoTeca Opla,ktory byl na np. w Astrze G o jakims sportowym zacieciu,nawet moc mu sie zgadza.Pewnie ma jakies cechy wspolne tak jak i inne 2.0 siliniki Opla,wiec nie ma co sie niezdrowo podniecac .Tak samo idealny do uturbienia jest np. silnik z esper 2.0 105KM,tyle,ze startuje sie z pulapu o 40KM nizszego,ale na pewno ma potencjal
Generalnie co do tego 2.2 to aura zaczela panowac taka jak by to byl niewiadomo jaki kozak,ktorego wszyscy uturbiaja,a to,ze ma przy sporej pojemnosci w miare umiarkowana moc,to chyba jeszcze nic nie swiadczy,ale zawsze sie mozna mylic,wiec moze Ty nam Sando napisz,co tam tak jakiego jest,ze nalezy robic uuuuu brawo brawo ?? I dlaczego to prawie to samo co XE ?? (choc do konca nie jestem przekonanymze to prawie blizniacze silniki) |
|
|
|
|
|