Nowa insalacja gazowa.Za i przeciw. |
Autor |
Wiadomość |
pablo_111
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Nexia
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 2555 Skąd: śląsk
|
Wysłany: Pon 01 Cze, 2009 06:01 Nowa insalacja gazowa.Za i przeciw.
|
|
|
Wraz ze wzrostem cen paliwa wzrasta moje zdenerwowanie i co za tym idzie trza szukać oszczędności , proszę o kilka informacji na temat gazu w aucie, wiem że temat poruszany milion razy ale teraz to dotyczy mnie to chce trochę popytać, jaka instalacja i jakie teraz są ceny takiej instalacji. Cym sie różni instalacja LOVATO: generacja I a instalają BRC: generacja I ? |
_________________ NEXIA GSI 2.0 16V 136KM |
|
|
|
|
lenart [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 01 Cze, 2009 06:03
|
|
|
jak zakładać gaz to tylko sekwencja polecam BRC |
|
|
|
|
pablo_111
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Nexia
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 2555 Skąd: śląsk
|
Wysłany: Pon 01 Cze, 2009 06:05
|
|
|
lenart napisał/a: | jak zakładać gaz to tylko sekwencja polecam BRC |
Lenart a do 1.5 8V taka insalka się sprawdzi, to dość prosty silnik, jeżeli jest to grzechu warte to czemu nie, a koszty takiego zabiegu?? |
_________________ NEXIA GSI 2.0 16V 136KM |
|
|
|
|
PRADIUCH [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 01 Cze, 2009 12:09
|
|
|
do ciebie Pablo nie sekwencja do ciebie zwykły |
|
|
|
|
dawid8210
Ogarnięty
Auto:: nexia sedan 8v +lpg
Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 515 Skąd: Pajęczno
|
Wysłany: Pon 01 Cze, 2009 12:45
|
|
|
Witam, w mojej nexii 1.5 8v mam instalacje Bingo M elektronika z parownikiem lovtec. Prosta instalacja, zadna wydumane sekwencje. Jeżdzę na niej juz od 3 lat i nie załuje. Butla 40l. ,wchodzi do niej 36l. Na całej butli robie ponad 400 km przy cenie 1.60 lpg. Czyli sredno na jeża na przejechanie 100 km wydaje ok 15 pln-a. Liczby mówią same za siebie ps. jeśli zagazujesz auto dbaj o bezyne w baku z wiadomych powodów
[ Dodano: 2009-06-01, 14:48 ]
ps. a co do kosztów skasowali mnie na 1700 zlociszy. Mozna przeboleć |
|
|
|
|
pablo_111
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Nexia
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 2555 Skąd: śląsk
|
Wysłany: Pon 01 Cze, 2009 12:50
|
|
|
jak narazie to zamysł jest na zwykłą, gadałem już z paroma ludkami co zrobili już trochę km na gazie i myślę ze zwykła instalka styknie, będę jeszcze pytał i czytał jakie jest wasze zdanie, mam nową pompę paliwa to oczywiście jakaś benzynka musi być w aucie |
_________________ NEXIA GSI 2.0 16V 136KM |
|
|
|
|
Jason [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 01 Cze, 2009 13:52
|
|
|
podtlenek LPG |
|
|
|
|
AdiN
Ciagle mi malo :P
Auto:: Ave T22
Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 9053 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
|
Wysłany: Pon 01 Cze, 2009 13:58
|
|
|
Podtlenek propanu butanu |
_________________
|
|
|
|
|
Olaf
Administrator
Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 23939 Skąd: zza rogu
|
Wysłany: Pon 01 Cze, 2009 14:10
|
|
|
pablo, jesli nie masz w okolicy naprawde dobrego gazownika to nie bierz sie za to bo bedziesz miec problemy. |
_________________ chcieć to móc... |
|
|
|
|
finito
Świeżak
Auto:: Daewoo Nexia 1.5 16V DOHC
Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 88 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 01 Cze, 2009 14:20
|
|
|
Sekwencja to strata kasy jak już ktoś napisane jest wyżej. W 8V nie stracisz dużo kucy na zwykłej instalacji, a montaż LPG szybko się zwróci przy drożejącej benzynie i tanim gazie A jak będziesz się ustawiał z łysolem w Golfie na światłach, to przełączysz na PB, to tylko jedno kliknięcie |
_________________ Oleje / smary / kosmetyka samochodowa w cenach hurtowych. Pisać na pw |
|
|
|
|
Makowiecki
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Nexia GSi
Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 3588 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pon 01 Cze, 2009 15:38
|
|
|
Oj straci straci nieco mocy Trzeba przyznać, że różnica jest. Ale ja i tak polecam. W razie czego przerzucasz na benzol i ciśniesz |
_________________ Była piękna zielona 149,6 Ps & 188,8 Nm GSi
Jest złoty Gruz 2.5 V6 |
|
|
|
|
Yaro1
Ogarnięty
Auto:: Nexus HB
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 321 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Pon 01 Cze, 2009 18:55
|
|
|
jak już to generacja II teraz pierwszej już nikt nie zakłada chyba, że do szrota na handel, ja mam II generacji od 2004 i tylko jadę raz do roku na przegląd, założyłem ją przy 114 tysiącach teraz mam 250 silnik pali na dotyk, więc jak się dba tak się ma (koszty paliwa co to jest? za to kocham swoją nesię ) |
_________________
|
|
|
|
|
Sysiu
Ciagle mi malo :P
Auto:: VW Passat
Dołączył: 31 Maj 2008 Posty: 12087 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pon 01 Cze, 2009 19:37
|
|
|
przełączysz na pb ale może być trochę zamulony silnik od gazu i nie będą takie same osiągi |
_________________ Była: Nexia 1,5 8V + LPG
Była: Astra H kombi 1,7 CDTi
Jest: Passat B7 2.0TDI |
|
|
|
|
AdiN
Ciagle mi malo :P
Auto:: Ave T22
Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 9053 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
|
Wysłany: Pon 01 Cze, 2009 19:42
|
|
|
No bo gaz szybciej wypala te wszystkie silnikowe pierdoły bo potrzebuję większej temperatury czy tam czegoś do zapłonu... |
_________________
|
|
|
|
|
Mastertoon
Ogarnięty
Auto:: Nexia 5d 8V
Dołączył: 30 Lis 2008 Posty: 923 Skąd: Javorzno City
|
Wysłany: Pon 01 Cze, 2009 20:38
|
|
|
krzysiek napisał/a: | Miałem założony Elpigaz z parownikiem na 100 kW i śmigało 50 tyś km bez żadenj awarii i co ważne regulacji, komp sterował wszystkim i regulacje nie były potrzebne. Po 50 tyś. regeneracja a raczej wymiana membrany w parowniku i auto jeździło dalej. Teraz nie jeździ bo auto poszło dalej i już go nie mam. Filrty gazu średnio co 10-15 tyś km wymiwniane na nowe u gazownika koszt 20 PLN. |
Potwierdzam! Ja musza w końcu do gazownika zajrzeć ale i filterki nie były wymieniane... od kąd pamiętam Polecam 2-gen Elpigaz.
Makowiecki napisał/a: | Oj straci straci nieco mocy Trzeba przyznać, że różnica jest. Ale ja i tak polecam. W razie czego przerzucasz na benzol i ciśniesz |
kri$89 napisał/a: | przełączysz na pb ale może być trochę zamulony silnik od gazu i nie będą takie same osiągi |
Zacznijmy od tego, że 8v jest już zamulony jak z fabryki wyszedł... Jak bym miał silnik jak Lenart czy Pradiuch to by mi żal było koniów, ale w zwykłym 8v... wywal kata wyjdzie na zero rachunek |
_________________ |
|
|
|
|
pablo_111
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Nexia
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 2555 Skąd: śląsk
|
Wysłany: Wto 02 Cze, 2009 05:09
|
|
|
kata już nie mam dawno a silnik napewno nie należy do zamulonych , mam jedną taką nexie u sąsiada i jedna stoi u mnie w domu, ma ja kuzyn, mam wrażenie że mój silnik w porównaniu z nimi jest ciutke żwawszy ,
------------------------------------------------------------------
a czym sie różni gaz II gen od I gen, ja myslałem że II gen to już sekwencja, aha a co do cen paliwa to masakra, co 2 dzień 15gr drożej |
_________________ NEXIA GSI 2.0 16V 136KM |
|
|
|
|
Mastertoon
Ogarnięty
Auto:: Nexia 5d 8V
Dołączył: 30 Lis 2008 Posty: 923 Skąd: Javorzno City
|
|
|
|
|
pablo_111
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Nexia
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 2555 Skąd: śląsk
|
Wysłany: Wto 02 Cze, 2009 08:18
|
|
|
dzięki
[ Dodano: 2009-06-02, 10:23 ]
według def. instalacji II gen auto powinno mieć sondę lambda i KATALIZATOR, czy jeżeli go już nie ma , to coś zmienia??? czy ma to jakies wielkie znaczenie? |
_________________ NEXIA GSI 2.0 16V 136KM |
|
|
|
|
AdiN
Ciagle mi malo :P
Auto:: Ave T22
Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 9053 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
|
Wysłany: Wto 02 Cze, 2009 11:21
|
|
|
Jeżeli tam tak piszą to jednak to musi to znaczyć choć mogę się mylić ;] |
_________________
|
|
|
|
|
PRADIUCH [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 02 Cze, 2009 12:45
|
|
|
gaz to zło |
|
|
|
|
pablo_111
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Nexia
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 2555 Skąd: śląsk
|
Wysłany: Wto 02 Cze, 2009 12:51
|
|
|
PRADIUCH napisał/a: | gaz to zło |
też tak kiedyś mówiłem |
_________________ NEXIA GSI 2.0 16V 136KM |
|
|
|
|
Jason [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 02 Cze, 2009 13:25
|
|
|
gaz jest dobry jak sie ma dobra instalacje |
|
|
|
|
AdiN
Ciagle mi malo :P
Auto:: Ave T22
Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 9053 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
|
Wysłany: Wto 02 Cze, 2009 15:25
|
|
|
Dobrze powiedziane |
_________________
|
|
|
|
|
Yaro1
Ogarnięty
Auto:: Nexus HB
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 321 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Wto 02 Cze, 2009 18:40
|
|
|
pablo_111 napisał/a: |
dzięki
[ Dodano: 2009-06-02, 10:23 ]
według def. instalacji II gen auto powinno mieć sondę lambda i KATALIZATOR, czy jeżeli go już nie ma , to coś zmienia??? czy ma to jakies wielkie znaczenie? |
nie dotyczy to nesi niektóre samochody mają jakieś sondy w katalizatorze i to o te chodzi |
_________________
|
|
|
|
|
Mis
Ogarnięty
Auto:: OPEL ASTRA II
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 525 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Wto 02 Cze, 2009 19:28
|
|
|
polecam II generacje do 8V ja miałem i wszystko było ok, a spadek mocy był nieznaczny. co do ceny instalacji to ja płaciłem 1650zł rok temu |
|
|
|
|
|