z serii x20xev oraz x20sed... |
Autor |
Wiadomość |
lenart [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 10 Maj, 2010 21:17 z serii x20xev oraz x20sed...
|
|
|
... jak wiadomo konstruktorzy Opla wpadli na genialny pomysł zastosowania fasolek w kanałach wylotowych i na kolektorze w tych silnikach żeby być bardziej EKO i teraz mam pytanie, a w zasadzie strzelam czy jeśli zdjąłbym głowicę oraz kolektor przy okazji wymiany czegośtam i spiłował te cypelki z bloku i z kolektora to mogę liczyć na jakiś przyrost mocy w dolnym lub górnym zakresie obrotów??
dla niewtajemniczonych - chodzi o te fasolki
http://img406.imageshack.us/i/img3631w.jpg/ |
|
|
|
|
salaseilo
Ogarnięty
Auto:: Nexia c20xe
Dołączył: 12 Maj 2008 Posty: 356 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 10 Maj, 2010 22:23
|
|
|
Wiesz co czytalem o takiej modyfikacji i wygladalo to tak, ze gosc scial ale w tym samym czasie robil remont glowicy. Nie wiadomo ile mocy mial z samego usuniecia fasolek ale przed zdjeciem czapy i po hamowal = przyrost 11KM i cos niutkow.
Tylko, ze te dziurki pod fasolkami to nie jest nadmuch powietrza wtornego czy jakos tak dla zmniejszenia toksycznosci spalin?? jest w ecotecu jakas pompa nawet do tego. Nie wiem czy nie trzeba by tego odlaczyc. Chociaz z drugiej strony pompa sobie dmucha w spaliny tak czy siak a opory bylyby mniejsze.
Aha tylko moze warto od razu kolektor rurowy wsadzic, ewentulanie z flansza
|
|
|
|
|
pablo_111
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Nexia
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 2555 Skąd: śląsk
|
Wysłany: Pią 03 Gru, 2010 13:55
|
|
|
Ludziki mam dylemat, głowice mam ściągniętą ale juz poszła do planowanie, chce pozbyć się eco fasolek ale nie wiem jak to zrobić żeby nie naleciało nic do środka, nie chce zrobić sobie kolejnych i tak już wielkich kosztów, mam kilka pytań.
1. czy można napchać szmat do środka??? przy wyciąganiu ich wszystkie wiórki by wyleciały.........
2. na czym położyć głowicę aby jej nie porysować od dołu (świeżo po planowaniu)
3.czy spaliny które bedą uderzały w cypelki od kolektora żeliwnego nie spowodują jakichś niechcianych zawirować,
4 czy trzeba by uciąć kawałek uszczelki, chodzi o to miejsce styku w których spotykały się ze sobą cypelki a teraz już tak nie będzie
5. czy ewentualne pozostałości wylecą razem ze spalinami czy trzeba kategorycznie temu zapobiec, tzn aby jakiekolwiek pyłki dostały się do środka
ludziki piszcie szybko bo ja jak na razie to chyba je zostawię
c |
_________________ NEXIA GSI 2.0 16V 136KM |
|
|
|
|
Poliwatyol
Świeżak
Auto:: mazda33333
Dołączył: 05 Lut 2015 Posty: 2 Skąd: canada
|
Wysłany: Czw 05 Lut, 2015 06:38
|
|
|
Like to read this extremely rare.
ibcbet |
Ostatnio zmieniony przez Poliwatyol Sro 25 Mar, 2015 06:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
stif
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: nexia
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 1438 Skąd: piła
|
Wysłany: Sob 21 Mar, 2015 16:49
|
|
|
Poliwatyol napisał/a: | Like to read this extremely rare. |
Jak masz coś do powiedzenia to wiedz że tu jest polandia i obowiązuje tu język polski . Naucz się go potem pisz. |
_________________ Szukasz części - nowe ,używane -pisz na PW |
|
|
|
|
zpoa
Ogarnięty
Auto:: nexia
Dołączył: 26 Kwi 2012 Posty: 959 Skąd: łódź
|
Wysłany: Sob 21 Mar, 2015 18:47
|
|
|
Kurna Stefan spokojnie nie nerwujsja |
_________________ Pz.Grzegorz |
|
|
|
|
Tomek_BTM
Ogarnięty
Auto:: Toyota Aygo II/Tico SX/Nexia GTX
Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 436 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Wto 21 Kwi, 2015 22:02
|
|
|
JEBAĆ SPAŚLAKÓW Z LIŚCIEM NA CZOLE |
|
|
|
|
szynszyl
Świeżak
Auto:: inne
Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 16 Skąd: Sherwood
|
Wysłany: Nie 10 Maj, 2015 08:55
|
|
|
chcesz się bawić to zrób porządne szlifowania kanałów. wywal ecofasolki, obrób je też we we flanszy bo myślę że masz kolektor rurowy, czyli porządny porting, bo spawy i inne niedoskonałości w wylocie spalin to też problem. . same ecofasolki to marny pomysł. |
|
|
|
|
|