Zamknięty przez: Olaf Nie 19 Gru, 2021 22:06 |
moja nexia GL |
Autor |
Wiadomość |
changer_cd
Ogarnięty
Auto:: Z18xe+ z22xe+ c20xet+++
Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 936 Skąd: WP
|
Wysłany: Nie 26 Wrz, 2010 15:44 moja nexia GL
|
|
|
MARKA: daewoo
MODEL: Nexia HB/3 drzwi '97 GL wspomaganie,ABS, wypuszczona na rynek zachodni
DANE SILNIKA: seryjnie 1.5 8v , a po 2 dniach c20ne
ZUŻYCIE PALIWA: 9-10/udalo sie raz zejsc do 7/ a miasto ? tyle ile Orlen posiada
TUNING POD MASKĄ:
-Obrobiona glowica, splanowana,
-doprowadzony dolot 3' z nadkola ze stozkiem K&N
-wtryski XEV
-nowe sprzeglo LUK
-skrzynia sportiv cr 3,72
-tłoki Mahle
-korby od 2.2
-caly motor po szlifie
-wałek dbilas 284st
-regulowane kólko Kent Cams
-DET3
-usuniety przepływomierz
-lekkie kolo zamachowe
-zalozone wspomaganie kompletne od astry gsi
-sekwencyjny wtrysk LPG
UKLAD WYDECHOWY:
-kolektor 4 2 1 mattig
-tlumik srodkowy M-tech
-koncowy Remus
-srednica 2'25 kwas
MOC: 156km 220 Nm
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
-szyby prad
ZAWIESZENIE:
-sprezyny Koni - 70/50
-amortyzatory przod regolowane koni
-amortyzatory tył B8
-rozporka przod gora
-rozporka przod dol
UKLAD HAMULCOWY:
-ABS
-przod zaciski 256, tarcze ATE, klocki feerodo
-tył tarczobebny z astry gsi, tarcze ATE, klocki feerodo
-miedziane przewody
BODY-KIT:
-przyciema przednich lamp i kierunkow
-czarne listwy wokol auta
-alu 15' alluline 185/45
-listwy progowe kadet Gsi
WNĘTRZE:
-deska vectra b
-licznik digital + navi Philips
-poduszka powietrzna
-kubełki recaro obszyte welur/alcantra
-tylna kanapa welur/alcantra
CAR-AUDIO:
- radio pioneer DEH-2220 UB
- głosniki tył 6x9 Alpine SPG-69C2
- głosniki przod Alpine SPG-17CS, odseparowany system na zwrotnicy, syczki przy regulacji lusterek
- wzmak blaupunkt + skrzynia lanzara
STATUS:do zrobienia jest tyle ze szok, checi sa, material tez , tylko czasu brak
WADY/ZALETY SAMOCHODU: plastixy
PAMIĘTNA PODRÓŻ/PRZYGODA: zakup w szczecinie i powrot bez lewarka, gasnicy, trojkata, ani nawet kabinerek ale dalo sie rade
OSIĄGNIĘCIA: jak do tad trafiaja sie same bejce, ale zawsze ogladaja brudnego mugena z tylu
pare fotek:
tak zaraz po sprowadzeniu i przeszczepie kilku rzeczy
URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ecb095677ab7ddd5][/URL]
na dzien dzisiejszy auto przeszlo szereg zmian i wyglada tak :
|
_________________ Bóg po to dał nam nogi, żeby dojść wszędzie tam, gdzie nie można wjechać na glebie |
Ostatnio zmieniony przez changer_cd Pon 08 Gru, 2014 17:52, w całości zmieniany 15 razy |
|
|
|
|
AdiN
Ciagle mi malo :P
Auto:: Ave T22
Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 9054 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
|
Wysłany: Nie 26 Wrz, 2010 15:48
|
|
|
No i łądnie, co mi się podoba to, to że, zostałeś przy marce jedynej i słusznej znaczy Du
Bardzo łądny model, jakaś gleba by się chyba przydałą przy tej mocy
To jest silnik z tamtej Nexii?
Wyciągnij trąbke Ogólnie nie specjalnie ten mugen mi tu pasuje, ale jest łądnie
Powodzenia w modach |
_________________
|
|
|
|
|
Olaf
Administrator
Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 23944 Skąd: zza rogu
|
Wysłany: Nie 26 Wrz, 2010 15:59
|
|
|
no i prawidlowa zmiana tak trzymaj |
_________________ chcieć to móc... |
|
|
|
|
Sysiu
Ciagle mi malo :P
Auto:: VW Passat
Dołączył: 31 Maj 2008 Posty: 12087 Skąd: Płock
|
Wysłany: Nie 26 Wrz, 2010 16:00
|
|
|
Dobra dobra przyznaj sie ze kupiłeś bordo bo ci sie moja podobała
Wczoraj jechałem na pokładzie czuć że idzie ale jeszcze czeka cie kupe roboty, sprawdzałeś digitala ? powodzenia w dalszych pracach |
_________________ Była: Nexia 1,5 8V + LPG
Była: Astra H kombi 1,7 CDTi
Jest: Passat B7 2.0TDI |
|
|
|
|
changer_cd
Ogarnięty
Auto:: Z18xe+ z22xe+ c20xet+++
Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 936 Skąd: WP
|
Wysłany: Nie 26 Wrz, 2010 16:06
|
|
|
wkladka, narazie musi byc bo za mocno rycy, gleba bedzie nawet juz jest , ale zaloze po zimie
co do zagarow miales racje sprawdzilem jescze raz z gps i jest tak ze do 50 jest idealnie a pozniej jest przeklaamanie nawet do 20 km/h.
jade dzis po VSS z opla i bede kminil. a kolor owszem podobal mi sie zawsze twoj..
roboty jest sporo, wazne ze graty czekaja:) |
_________________ Bóg po to dał nam nogi, żeby dojść wszędzie tam, gdzie nie można wjechać na glebie |
|
|
|
|
Sysiu
Ciagle mi malo :P
Auto:: VW Passat
Dołączył: 31 Maj 2008 Posty: 12087 Skąd: Płock
|
Wysłany: Nie 26 Wrz, 2010 16:11
|
|
|
http://www.nexiomania.pl/...ghlight=#110610
poczytaj sobie bo pytałem a wiec albo vss masz do wymiany albo licznik do naprawy, z resztą niech koledzy co maja digitala ci napiszą co i jak. Bo powinno ci po właczeniu pokazywac chyba 125km a nie 123 ale ja nie mam digiego to sie za bardzo nie znam |
_________________ Była: Nexia 1,5 8V + LPG
Była: Astra H kombi 1,7 CDTi
Jest: Passat B7 2.0TDI |
|
|
|
|
Makowiecki
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Nexia GSi
Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 3588 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Nie 26 Wrz, 2010 16:32
|
|
|
Możesz ewentualnie spróbować z czerwonym przełącznikiem an górze digitala, bo jak jest nieodpowiednio przełączony to pokazuje konkretne głupoty ;-) |
_________________ Była piękna zielona 149,6 Ps & 188,8 Nm GSi
Jest złoty Gruz 2.5 V6 |
|
|
|
|
lenart [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 27 Wrz, 2010 08:13
|
|
|
Makowiecki napisał/a: | Możesz ewentualnie spróbować z czerwonym przełącznikiem an górze digitala, bo jak jest nieodpowiednio przełączony to pokazuje konkretne głupoty ;-) |
przecież napisał że do 50 jest ok więc to nie to po przełączeniu pokazuje od razu głupoty |
|
|
|
|
Bradley
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: VW Vento 1.9TDI (kleklekleklekle)
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 3447 Skąd: Bielsko / Katowice
|
Wysłany: Pon 27 Wrz, 2010 09:58
|
|
|
Ja w Kadecie smigalem na VSS z Nexii i jeszcze wsadzony byl w 4 biegowa skrzynie biegow
Dzialal bardzo precyzyjnie, 125 |
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
|
|
|
|
|
Sysiu
Ciagle mi malo :P
Auto:: VW Passat
Dołączył: 31 Maj 2008 Posty: 12087 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pon 27 Wrz, 2010 10:06
|
|
|
A bradley powiedz jak to jest z digitalem. changer_cd powiedział ze on czytał ze były dwa rodzaje digitalów jedne pokazywały 123 a drugie 125....i cos mi sie zdaje ze tylko w bład go wprowadzili bo powinno byc 125 co powiesz na ten temat ? bo jemu po właczeniu zapłonu pokazuje 123, a to mówiło czy licznik bedzie przekłamywał... |
_________________ Była: Nexia 1,5 8V + LPG
Była: Astra H kombi 1,7 CDTi
Jest: Passat B7 2.0TDI |
|
|
|
|
lenart [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 27 Wrz, 2010 11:16
|
|
|
digital ma czerwony przełącznik na km i mile stąd to całe zamieszanie oczywiście wtedy inny vss co do nexiowego vss też śmigałem na nim tak jak Bradley i było si |
|
|
|
|
changer_cd
Ogarnięty
Auto:: Z18xe+ z22xe+ c20xet+++
Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 936 Skąd: WP
|
Wysłany: Pon 27 Wrz, 2010 21:08
|
|
|
po przelaczeniu czerwonego przycisku od razu widac cyrki swiata..
poza tym w kadecie, w tym co siedzial digi tez pokazywalo 123 na tescie, i bylo na 100 % si..
a teraz to juz sam nie wiem, moze zamiana VSS na oplowski odpowiednik pomoze..?.. tylko co wtedy jesli bedzie dalej to samo? |
_________________ Bóg po to dał nam nogi, żeby dojść wszędzie tam, gdzie nie można wjechać na glebie |
|
|
|
|
pablo_111
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Nexia
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 2555 Skąd: śląsk
|
Wysłany: Pon 27 Wrz, 2010 21:43
|
|
|
zapodaj mu 2 lexy i lekki zamach i zobaczysz jak te silniki potrafią zapier......lać |
_________________ NEXIA GSI 2.0 16V 136KM |
|
|
|
|
lenart [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 27 Wrz, 2010 22:06
|
|
|
pablo_111 napisał/a: | zapodaj mu 2 lexy i lekki zamach i zobaczysz jak te silniki potrafią zapier......lać |
dokładnie pierdol wskaźnikowe konwenanse - po prostu zapierdalaj |
|
|
|
|
Makowiecki
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Nexia GSi
Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 3588 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Wto 28 Wrz, 2010 14:50
|
|
|
Sry Lenart nie doczytałem |
_________________ Była piękna zielona 149,6 Ps & 188,8 Nm GSi
Jest złoty Gruz 2.5 V6 |
|
|
|
|
changer_cd
Ogarnięty
Auto:: Z18xe+ z22xe+ c20xet+++
Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 936 Skąd: WP
|
Wysłany: Czw 07 Paź, 2010 12:11
|
|
|
dzieki przychylnosci pewnych w sumie dwoch panow stalem sie szczesliwym posiadaczem "otoczek" na tablice rejestracyjne
takze dzieki swojego samozaparcia i drobnych zdolnosci nex zostal przyozdobiony o ciemne szybki, co prawda czeka jeszcze przod ale na to psychicznie musze sie uzbroic:
i pomijajac wszystkie mniej lub wiecej wazne diwajsy , do kolejnych zaliczonych modow zalicze dolot filtra powietrza, ze schowanym stozkiem w nadkolu.
elastyka dolu troszke sie pogorszyla, za to gora jest o niebo lepsza, nie wspominajac o dzwieku:)
ogolnie mod na plus, polecam wszystkim ktorzy maja stozek pod maska i probuja odizolowac cieple powietrze. nigdy nie uzyskaja tego efektu co w nadkolu:(
i ostatnie kolanko estetyczie zamkniete od nadkola
ogolnie auto dostalo nowe paski, czeka na wymiane uszczelki pod klawiatura:) nie ze wzgledu ze sie poci:)
i zaczynam sie rozgladac za ukladanka calego wydechu wraz z jakims kolektorkiem 421 |
_________________ Bóg po to dał nam nogi, żeby dojść wszędzie tam, gdzie nie można wjechać na glebie |
|
|
|
|
lenart [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 07 Paź, 2010 16:11
|
|
|
bardzo ładnie poprowadzony dolot |
|
|
|
|
dawidczaju
Ogarnięty
Auto:: Arosa 1.7 SDi
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 419 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Czw 07 Paź, 2010 18:10
|
|
|
Ten dolot jest krótszy od serii czy dłuższy? |
_________________
|
|
|
|
|
Sysiu
Ciagle mi malo :P
Auto:: VW Passat
Dołączył: 31 Maj 2008 Posty: 12087 Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 07 Paź, 2010 18:16
|
|
|
luksus posuwasz sie szybko z tymi modami |
_________________ Była: Nexia 1,5 8V + LPG
Była: Astra H kombi 1,7 CDTi
Jest: Passat B7 2.0TDI |
|
|
|
|
changer_cd
Ogarnięty
Auto:: Z18xe+ z22xe+ c20xet+++
Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 936 Skąd: WP
|
Wysłany: Czw 07 Paź, 2010 18:45
|
|
|
dolot jest delikatnie dluzszy.. ale to pozytywnie wplywa na gorna partie obrotow...
w planach jest 4 2 1 kolektor takze troche sie pozniej to wyrowna:)
na pewno nie chce glosnego wydechu, tylko zeby byl luzny nie stlumiony, najlepiej z kwasa.. |
_________________ Bóg po to dał nam nogi, żeby dojść wszędzie tam, gdzie nie można wjechać na glebie |
|
|
|
|
Sysiu
Ciagle mi malo :P
Auto:: VW Passat
Dołączył: 31 Maj 2008 Posty: 12087 Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 07 Paź, 2010 18:50
|
|
|
zrób sobie taki jak ma wentyl Luks mu to pracuje
PS: jak pisze wentyl to mnie smiech bierze |
_________________ Była: Nexia 1,5 8V + LPG
Była: Astra H kombi 1,7 CDTi
Jest: Passat B7 2.0TDI |
|
|
|
|
AdiN
Ciagle mi malo :P
Auto:: Ave T22
Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 9054 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
|
Wysłany: Czw 07 Paź, 2010 18:55
|
|
|
O Nasz kolega Maciek ma super wydech
Kri$89 napisał/a: | PS: jak pisze wentyl to mnie smiech bierze |
Padam za każdym razem |
_________________
|
|
|
|
|
dawidczaju
Ogarnięty
Auto:: Arosa 1.7 SDi
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 419 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Czw 07 Paź, 2010 21:08
|
|
|
Myślałem, że jak dolot jest dłuższy to lepiej się zbiera z dołu ale chyba coś źle przyswoiłem tą informację W takim razie chyba czas pociągnąć dłuższą rurę bo 4-1 już siedzi
Ale swoją drogą jak miałem tico to na krótkim dolocie dół był taki mułowaty, że znieść się nie dało a na długim ładnie leciał ;p |
_________________
|
|
|
|
|
Sysiu
Ciagle mi malo :P
Auto:: VW Passat
Dołączył: 31 Maj 2008 Posty: 12087 Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 07 Paź, 2010 21:13
|
|
|
tylko ze w tiko kolego to jeden lulek ze tak powiem bo tam masz filtr powietrza zaraz nad gaźnikiem wiec mozesz regulowac długością rurki zasysanego powietrza przez filtr a w tym konkretnym przypadku chodzi o dłogośc miedzy filtrem powietrza a przepustnicą wiec w ogóle co innego |
_________________ Była: Nexia 1,5 8V + LPG
Była: Astra H kombi 1,7 CDTi
Jest: Passat B7 2.0TDI |
|
|
|
|
dawidczaju
Ogarnięty
Auto:: Arosa 1.7 SDi
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 419 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Czw 07 Paź, 2010 21:19
|
|
|
No w sumie masz rację Kris |
_________________
|
|
|
|
|
|