Kody Błedów - tu prosimy o pomoc w odczytaniu.... |
Autor |
Wiadomość |
Sysiu
Ciagle mi malo :P
Auto:: VW Passat
Dołączył: 31 Maj 2008 Posty: 12087 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pon 06 Sie, 2012 15:31
|
|
|
Może byc to co napisał empty a może być tak że od gazu ci to wyskoczyło |
_________________ Była: Nexia 1,5 8V + LPG
Była: Astra H kombi 1,7 CDTi
Jest: Passat B7 2.0TDI |
|
|
|
|
Astro
Świeżak
Auto:: Daewoo Nexia
Dołączył: 04 Gru 2011 Posty: 191 Skąd: Radomsko
|
|
|
|
|
Olaf
Administrator
Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 23947 Skąd: zza rogu
|
Wysłany: Pią 17 Sie, 2012 23:15
|
|
|
za krotko.
blad 32, po nim 4x i nie wiadomo czy to wszystko, czy koniec, ani czterdziesci ile... |
_________________ chcieć to móc... |
|
|
|
|
michgur
Świeżak
Auto:: Nexia 3d
Dołączył: 20 Maj 2012 Posty: 149 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 06 Wrz, 2012 12:10
|
|
|
Proszę o pomoc w odczytaniu kodów błędów. Są 2 filmiki tak dla pewności \
\
FILM 1
FILM 2
EDIT:
Zobaczyłem, że filmiki są za krótkie i nie wszystko da się odczytać dlatego wrzucam filmik 3
FILM 3 |
|
|
|
|
lukness
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Mercedes-Benz w124 e300d 24v
Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 1461 Skąd: wlkp
|
Wysłany: Czw 06 Wrz, 2012 12:43
|
|
|
tak mi wyszło
23 - nieprawidłowy sygnał czujnika temperatury powietrza(MAT)
24 - brak sygnału z czujnika prędkości pojazdu(VSS)
32 - niesprawność zaworu EGR |
_________________ Daewoo Nexia 'Sportiv' 1.5 8v --> Mercedes-Benz 190 2.0 8v --> teraz Mercedes-Benz w124 e300d 24v |
|
|
|
|
michgur
Świeżak
Auto:: Nexia 3d
Dołączył: 20 Maj 2012 Posty: 149 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 06 Wrz, 2012 12:46
|
|
|
No mnie też...
W takim razie jak sobie z tym poradzić? Czy te błędy mają wpływ na to jak odpuszczę gaz i hamuję silnikiem i wywala mi checka?
Zawór albo zaślepię albo wyczyszczę ale o co chodzi z tą temperaturą powietrza i prędkością? |
|
|
|
|
lukness
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Mercedes-Benz w124 e300d 24v
Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 1461 Skąd: wlkp
|
Wysłany: Czw 06 Wrz, 2012 12:54
|
|
|
a czujesz jakieś zmiany jak jedziesz czy check się tylko zapala? szczerze to nie bardzo wiem jak Ci z tym pomóc, inni się może wypowiedzą co się znają, może Stif zajrzy a zawór lepiej zaślepić, swoje dobre dni na pewno ma już dawno za sobą |
_________________ Daewoo Nexia 'Sportiv' 1.5 8v --> Mercedes-Benz 190 2.0 8v --> teraz Mercedes-Benz w124 e300d 24v |
|
|
|
|
michgur
Świeżak
Auto:: Nexia 3d
Dołączył: 20 Maj 2012 Posty: 149 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 06 Wrz, 2012 12:57
|
|
|
Powiem Ci szczerze, że nie czuć różnicy przy checku niezależnie czy jadę na LPG czy benzynie.
Jedynie wkurza mnie to jak wywali checka to silnik ma trochę wyższe jałowe obroty... |
|
|
|
|
lukness
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Mercedes-Benz w124 e300d 24v
Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 1461 Skąd: wlkp
|
Wysłany: Czw 06 Wrz, 2012 13:19
|
|
|
zaślep ten EGR on podobno lubi namieszać gdy jest niesprawny i może z tym zaworem się coś jeszcze wiąże, potem odłącz akumulator na 5 minut i się wtedy błędy zresetują, i obserwuj czy będą się dalej te błędy pojawiać |
_________________ Daewoo Nexia 'Sportiv' 1.5 8v --> Mercedes-Benz 190 2.0 8v --> teraz Mercedes-Benz w124 e300d 24v |
|
|
|
|
michgur
Świeżak
Auto:: Nexia 3d
Dołączył: 20 Maj 2012 Posty: 149 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 06 Wrz, 2012 13:24
|
|
|
Czym go najlepiej zaślepić?
P.S czy to prawda, że po resecie kompa należy zostawić właczony silnik na benzynie przez kilka minut, żeby komputer na nowo się ustawił? (Czytałem też gdzieś kiedyś o spokojnej jeździe na benzynie kilka minut) |
|
|
|
|
lukness
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Mercedes-Benz w124 e300d 24v
Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 1461 Skąd: wlkp
|
Wysłany: Czw 06 Wrz, 2012 13:35
|
|
|
no możesz np tak zaślepić jak tutaj http://foreight.pl/nexia/4-zaslepienie-egr-w-nexii
a o zostawianiu włączonego silnika po resecie nie słyszałem, ale możliwe że tak jest, na pewno nie zaszkodzi |
_________________ Daewoo Nexia 'Sportiv' 1.5 8v --> Mercedes-Benz 190 2.0 8v --> teraz Mercedes-Benz w124 e300d 24v |
|
|
|
|
michgur
Świeżak
Auto:: Nexia 3d
Dołączył: 20 Maj 2012 Posty: 149 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 06 Wrz, 2012 13:42
|
|
|
Fajna instrukcja A mogę zostawić zawór a zaślepić samą rurkę która idzie do EGR? |
|
|
|
|
lukness
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Mercedes-Benz w124 e300d 24v
Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 1461 Skąd: wlkp
|
Wysłany: Czw 06 Wrz, 2012 13:45
|
|
|
oj nie jestem pewien... wydaje mi się że trzeba zaślepić tą rurke pod grzybkiem ja mam nexie bez tego zaworu więc nie mam pojęcia czy tak można jak mówisz |
_________________ Daewoo Nexia 'Sportiv' 1.5 8v --> Mercedes-Benz 190 2.0 8v --> teraz Mercedes-Benz w124 e300d 24v |
|
|
|
|
michgur
Świeżak
Auto:: Nexia 3d
Dołączył: 20 Maj 2012 Posty: 149 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 06 Wrz, 2012 13:47
|
|
|
Ok. Będę z tym walczyć w najbliższym czasie Zobaczymy czy EGR był winny wszystkim błędom.
Zdrowia! |
|
|
|
|
lukness
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Mercedes-Benz w124 e300d 24v
Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 1461 Skąd: wlkp
|
Wysłany: Czw 06 Wrz, 2012 14:04
|
|
|
dzięki i wzajemnie, zdrowie sie zawsze przyda |
_________________ Daewoo Nexia 'Sportiv' 1.5 8v --> Mercedes-Benz 190 2.0 8v --> teraz Mercedes-Benz w124 e300d 24v |
|
|
|
|
Olaf
Administrator
Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 23947 Skąd: zza rogu
|
Wysłany: Czw 06 Wrz, 2012 15:39
|
|
|
23 - sprawdz czy sie czujnik temperatury zamontowany w puszce filtra nie wypial, zlamal, czy cokolwiek z nim sie nie stalo. jesli wyglada ze ok to wypadaloby zobaczyc czy jest sprawny |
_________________ chcieć to móc... |
|
|
|
|
michgur
Świeżak
Auto:: Nexia 3d
Dołączył: 20 Maj 2012 Posty: 149 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 07 Wrz, 2012 09:00
|
|
|
Czy to może mieć znaczenie z wywalaniem checka na LPG?
Pytam dlatego bo jest to zajebiście irytujące jak hamuję silnikiem a on wpada na wyższe obroty jałowe po wywaleniu checka... |
|
|
|
|
Olaf
Administrator
Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 23947 Skąd: zza rogu
|
Wysłany: Pią 07 Wrz, 2012 11:05
|
|
|
kazdy z tych bledow moze to spowodowac, niezaleznie czy pb czy lpg |
_________________ chcieć to móc... |
|
|
|
|
19MisieQ20
Świeżak
Auto:: Nexia 1.5
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 87 Skąd: Chorzów
|
|
|
|
|
KamilonzO
Ogarnięty
Auto:: Audi A4 1.9 tdi
Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 630 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Wto 16 Paź, 2012 14:34
|
|
|
21-nieprawidłowy sygnał czujnika położenia przepustnicy(TPS) |
_________________ Dobre moje serce, nie tylko dla tych blisko |
|
|
|
|
19MisieQ20
Świeżak
Auto:: Nexia 1.5
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 87 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Wto 16 Paź, 2012 14:35
|
|
|
KamilonzO napisał/a: | 21-nieprawidłowy sygnał czujnika położenia przepustnicy(TPS) |
Co to generalnie robi w aucie? W sensie jakie konsekwencje tego są. |
|
|
|
|
Olaf
Administrator
Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 23947 Skąd: zza rogu
|
Wysłany: Wto 16 Paź, 2012 15:06
|
|
|
19MisieQ20 napisał/a: | KamilonzO napisał/a: | 21-nieprawidłowy sygnał czujnika położenia przepustnicy(TPS) |
Co to generalnie robi w aucie? W sensie jakie konsekwencje tego są. |
http://dieselsservice.eu....ki/przepust.htm |
_________________ chcieć to móc... |
|
|
|
|
19MisieQ20
Świeżak
Auto:: Nexia 1.5
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 87 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Wto 16 Paź, 2012 15:14
|
|
|
Olaf napisał/a: | 19MisieQ20 napisał/a: | KamilonzO napisał/a: | 21-nieprawidłowy sygnał czujnika położenia przepustnicy(TPS) |
Co to generalnie robi w aucie? W sensie jakie konsekwencje tego są. |
http://dieselsservice.eu....ki/przepust.htm |
A językiem prostego użytkownika? Chodzi mi czy jest jakieś zagrożenie, albo czy to coś pilnego, a nie definicja xD |
|
|
|
|
stif
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: nexia
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 1438 Skąd: piła
|
Wysłany: Wto 16 Paź, 2012 19:53
|
|
|
19MisieQ20 napisał/a: | A językiem prostego użytkownika? Chodzi mi czy jest jakieś zagrożenie, albo czy to coś pilnego, a nie definicja xD |
Chopie - Twoje pytanie jest nie na miejscu.
Równie dobrze można zapytać czy usterka sondy , zawieszenia i innych duperel to zagrożenie czy też można to olać .
BABA SIĘ SPSUŁA TO JĄ WYMIEŃ LUB NAPRAW - zapamiętaj raz na jutro |
_________________ Szukasz części - nowe ,używane -pisz na PW |
|
|
|
|
19MisieQ20
Świeżak
Auto:: Nexia 1.5
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 87 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Wto 16 Paź, 2012 21:01
|
|
|
stif napisał/a: | 19MisieQ20 napisał/a: | A językiem prostego użytkownika? Chodzi mi czy jest jakieś zagrożenie, albo czy to coś pilnego, a nie definicja xD |
Chopie - Twoje pytanie jest nie na miejscu.
Równie dobrze można zapytać czy usterka sondy , zawieszenia i innych duperel to zagrożenie czy też można to olać .
BABA SIĘ SPSUŁA TO JĄ WYMIEŃ LUB NAPRAW - zapamiętaj raz na jutro |
Moje pytanie było bardziej na zasadzie jak to się ma do działania mojego auta, bo wiadomo, że jak coś jest wadliwe to się wymienia, ale niektóre rzeczy wcześniej a niektóre później, dlatego ponawiam pytanie jak to wpływa na działanie auta? Więcej pali? Gorzej Chodzi? Coś się szybciej zużywa? |
|
|
|
|
|