Poprzedni temat «» Następny temat
tarczo bebny do nexi
Autor Wiadomość
RadekLwo 
Ogarnięty


Auto:: Fabia 6Y5 BBY 04'
Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 748
Skąd: Legionowo
Wysłany: Pon 18 Cze, 2012 19:43   

narazie wzialem od niego wymiary felgi od wewnatrz. wyszlo mu 335 i zacisk leci po feldze, ide zmierzyc u siebie. a potem dam mu na Ciebie namiary, chyba ze ty chcesz do niego

[ Dodano: Pon 18 Cze, 2012 22:38 ]
kibel nie wejda mi bo mam jeszcze mniej...koles sprzedaje komplet. musisz zalogowac sie na forum calibry jak cos. ja z tamtad biore fotele podgrzewane do nesi :D
_________________
 
 
  Podziel się na:               
lenart
[Usunięty]

Wysłany: Czw 06 Wrz, 2012 21:24   

wszyscy tu pisza o lansie na tarczobebnach o wyglądzie itd... a ja zadam pytanie na temat BEZPIECZEŃSTWA :hniah: czy przypadkiem po przełożeniu tarczobębnów na tył nie należałoby również założyć serwa chociażby z auta w którym były te tarczobebny żeby przy ostrzejszym hamowaniu tył nie wyprzedził nam przodu ?? Pomyślał ktoś o tym ?? Przeciez seryjne korektory siły hamowania nie zostały chyba zaprojektowane w nexii/lanosie pod tarczobębny?? :mrgreen: Chyba bezpieczeństwo jest ważniejsze od lansu tym bardziej że mowa tu o HAMULCACH a nie o dokładce pod zderzak ?? :mrgreen:
 
  Podziel się na:               
Kondzio 
Hej! Przekroczyłem tysiąc!


Auto:: Nexia 2.0T & Megane II 1.5 DCi
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 2342
Skąd: z policji :P
Wysłany: Pią 07 Wrz, 2012 10:29   

generalnie przy założeniu korektorów hamowania,belka traci swoje dobrodziejstwo,bo tył DUŻO słabiej hamuje,z tego co kojarzę to ktoś u nas miał belkę przełożoną razem z korektorami i hamowało to słabo na dość fajnym zestawie (nie wiem czy to nie u tego leszcza co nexie złomuje) i wtedy zostaje naprawdę już tylko lans ;) Fakt,że się czasem można było obsrać przy hamowaniu,bo tył zaczynał zachodzić ;) Chociaż przez te parę lat nauczyłem się jeździć z tym dziadostwem,aha przy ostrym heblowaniu nie zarzuca,bo blokuje wszystkie 4 koła i auto idzie jak należy :lol:
_________________
 
 
  Podziel się na:               
gr0siek 
Hej! Przekroczyłem tysiąc!


Auto:: BMW
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 2776
Skąd: Zabrze
Wysłany: Pią 07 Wrz, 2012 15:40   

Stif mi kiedyś mówił, że należy zmienić tarczobębny + całą resztę od dawcy. Ja montowałem tylko tarczobębny i hamowało to super, moze dlatego ze z przodu sa 288 i blokują się wczesniej niż tył. Ale jak depniesz do konca to tak jak policjant napisał, wszystkie 4 sie blokują ;)
_________________
Jak przerabiać coś w furach to właśnie po to dokładnie!
 
 
  Podziel się na:               
Kondzio 
Hej! Przekroczyłem tysiąc!


Auto:: Nexia 2.0T & Megane II 1.5 DCi
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 2342
Skąd: z policji :P
Wysłany: Pią 07 Wrz, 2012 16:47   

to może nie o Twoje auto mi chodziło,na pewno jechałem czyjąś nexią z tarczobębnami i hamowało to w porównaniu do mojego auta naprawdę słabo,albo Twoje tylko wtedy miałeś po przypowietrzane te hamulce bo miałeś chyba taki epizod ;)
_________________
 
 
  Podziel się na:               
PRADIUCH 
Hej! Przekroczyłem tysiąc!


Auto:: Nexia
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 1722
Skąd: LBN
Wysłany: Pią 07 Wrz, 2012 22:03   

nie pitolita i tak bębny są najlepsze jak zajebałem ręczny przy 180 to tylko dym z opon leciał koła stały w miejscu :ok: to były czasy ;)
 
 
  Podziel się na:               
Kondzio 
Hej! Przekroczyłem tysiąc!


Auto:: Nexia 2.0T & Megane II 1.5 DCi
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 2342
Skąd: z policji :P
Wysłany: Sob 08 Wrz, 2012 05:51   

trzeba było jeszcze przód na bębny przerobić :ok:
_________________
 
 
  Podziel się na:               
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Opracowanie graficzne: Grosio


2011 © nexiomania.pl | Wszelkie Prawa Zastrzeżone, kopiowanie bez zgody autora zabronione! Strona Głowna | Pomoc | Kontakt | Na górę