Przesunięty przez: Roxon40 Pon 20 Lut, 2012 18:57 |
Pomoc w rozszyfrowaniu modyfikacji radia cb |
Autor |
Wiadomość |
Roxon40
Pierwszy Dobrowolnie Zbanowany
Auto:: Była Nexia 2.0 8V GLE/GSi
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 7106 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 08 Sty, 2012 20:41
|
|
|
Tak potwierdzam dokładnie zacząłem cię słyszeć przy zjeździe na Trzy Stawy na Real potem trochę szukałem miejsca i się łączność straciła Ale mobil - mobil ładnie poszło teraz już wiesz do czego jest Roger - Beep w tym radiu |
_________________ Było Daewoo Nexia 2.0 GLE/GSi |
|
|
|
|
Bradley
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: VW Vento 1.9TDI (kleklekleklekle)
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 3447 Skąd: Bielsko / Katowice
|
Wysłany: Nie 08 Sty, 2012 20:52
|
|
|
No fakt, gdyby nie roger to bym nie wiedzial, ze cos nadawales albo skonczyles nadawac.
Slyszales moze o modyfikacji aby w tor AM RX puscic przez filtr od SSB? Ponoc selektywnosc jak w Jacksonie.
Tu tez troche modow opisanych http://www.cbradio.pl/mod...iewtopic&t=6174 |
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
|
|
|
|
|
Roxon40
Pierwszy Dobrowolnie Zbanowany
Auto:: Była Nexia 2.0 8V GLE/GSi
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 7106 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 08 Sty, 2012 21:22
|
|
|
Kilka modów wykonałem w Connex Intek 4000 i powiem ci że w AM miałem problem bo musiałem się skręcać za bardzo poszedł na modulacji. Zmieniłem też kwarc żeby bardziej na odsłuch trzymał częstotliwość ale coś mi się sypnęło potem to radio i leży może kiedyś coś z nim spróbuję zrobić a jak nie to będzie na części zamienne do 87. Powiem ci z mojego doświadczenia że w tych radiach nie ma co za bardzo kopać. Dobry mikrofon do niego i śmiga jak trzeba |
_________________ Było Daewoo Nexia 2.0 GLE/GSi |
|
|
|
|
Bradley
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: VW Vento 1.9TDI (kleklekleklekle)
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 3447 Skąd: Bielsko / Katowice
|
Wysłany: Nie 08 Sty, 2012 21:29
|
|
|
A mnie dobrze odbierales? Bo ja mam mikrofon seria bez wzmocnienia i nie wiem czy trzeba do niego krzyczec
Co do modow to bym tylko ciutke podkrecil moc na AM bo podobno poprzedni wlasciciel mowil, ze jak radio bylo w serwisie to moc zostala skrecona. Do ilu nie mam pojecia. Pewnie do przepisowych 4W. No i mozna pokusis sie o wymiane tranzystora TR17 co powinno korzystnie wplynac na odbior. Teraz tylko instalowac maszt w domu haha |
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
|
|
|
|
|
Roxon40
Pierwszy Dobrowolnie Zbanowany
Auto:: Była Nexia 2.0 8V GLE/GSi
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 7106 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 08 Sty, 2012 21:36
|
|
|
Moc możesz sobie sam zwiększyć jeśli będziesz miał tak zwane "sztuczne obciążenie" czyli na kawałku kabla antenowego na końcu zalutowany opornik 50ohm i miernik swr. Ze schematu wyczytać który to potencjometr i lecisz ale chyba ty możesz do Max 10W AM/FM a nie masz regulacji mocy w nim czasem pokrętłem RF PWR ?? Słyszałem cię normalnie jak bym stał to pewnie normalnie byśmy sobie pogadali. W USB to działa tak że tam moc nie odgrywa takiego znaczenia jak mocny mikrofon, pewnie zauważyłeś że w USB jak wciśniesz mikrofon to na wyświetlaczu nic się nie dzieje a jak zaczniesz mówić to skala się zaczyna ruszać. |
_________________ Było Daewoo Nexia 2.0 GLE/GSi |
|
|
|
|
Bradley
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: VW Vento 1.9TDI (kleklekleklekle)
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 3447 Skąd: Bielsko / Katowice
|
Wysłany: Nie 08 Sty, 2012 21:51
|
|
|
Miernik mam ale brakuje w nim pomiaru mocy. Plynnej regulacji mocy nie mam, jest tylko mic gain, ktory rzecz jasna rozkrecony na maxa.
Na plycie jest miejsce na druga koncowke mocy ale w czicie jest tylko 1 zainstalowana. 10W/21W to maks co sie z tego da wykrzesac. |
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
|
|
|
|
|
Roxon40
Pierwszy Dobrowolnie Zbanowany
Auto:: Była Nexia 2.0 8V GLE/GSi
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 7106 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 08 Sty, 2012 22:02
|
|
|
No to nie ma co regulować zbytnio. Na USB skrót mocy ci nie jest potrzebny więc możesz sobie przenieść jeden z potencjometrów montażowych z mocy AM/FM na zewnątrz i będziesz miał płynny skrót mocy bo nie zawsze pełna moc w AM jest korzystna. Teraz sam się skracam do 2 W bo mam wtedy mocniejszą modulację |
_________________ Było Daewoo Nexia 2.0 GLE/GSi |
|
|
|
|
Bradley
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: VW Vento 1.9TDI (kleklekleklekle)
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 3447 Skąd: Bielsko / Katowice
|
|
|
|
|
Roxon40
Pierwszy Dobrowolnie Zbanowany
Auto:: Była Nexia 2.0 8V GLE/GSi
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 7106 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 20 Lut, 2012 09:51
|
|
|
W zerach nadają to jakaś nowość rzadko kiedy tam kogoś słychać w zerach.
Zobaczymy jak jeszcze będę jeździł to wrzucę Alana do siebie i zobaczymy czy jakąś Polskę z zagranicy złapię. Antenę na zapas mam tylko radio muszę przenieść bo jedno takie z SSB mi się posypało |
_________________ Było Daewoo Nexia 2.0 GLE/GSi |
|
|
|
|
Bradley
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: VW Vento 1.9TDI (kleklekleklekle)
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 3447 Skąd: Bielsko / Katowice
|
Wysłany: Wto 21 Lut, 2012 14:35
|
|
|
Yyy... 5tki mialo byc. Zdecydowanie piatki |
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
|
|
|
|
|
|