Niska i szybka |
Autor |
Wiadomość |
Pietrek
Świeżak
Auto:: VA XE i V6,Nexia XE
Dołączył: 14 Mar 2008 Posty: 199 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: Pią 30 Sty, 2015 15:28
|
|
|
Michał jak Cie lubie to chyba Ci wpiersole bo sie cos nie wysypiasz chyba .Ja to jezdem taki ze mi sie grzebanie nigdy nie znudzi haha nawet jakbym zlobek caly mial prowadzic .A co do gwintu to ja wiem o co Ci chodzi i sledze temat Adiego na ktk i nie mowie ze sie mylisz bo bardzo dobrze prawisz i z glowa tylko ze ja twierdze ze dla mnei osobiscie On tam nic nowego nie odkryje bo z gwintem z polo 6n2 na tyle i z wszelkiej masci gwintami na przodzie rzezbilem juz pare lat do tylu i naprawde tam nie ma wielu opcji zbytnio do wyboru zeby bylo dobrze bo jeden plus niesie za soba takze minus i idealnie nigdy nie bedzie zalezy co kto lubi |
_________________ Vectra A 3.2 V6
Vectra V2000 C20XE
Nexia C20XE -----C20LET |
|
|
|
|
Kondzio
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Nexia 2.0T & Megane II 1.5 DCi
Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 2342 Skąd: z policji :P
|
Wysłany: Sob 31 Sty, 2015 07:58
|
|
|
Qrwa to nie chodzi o nudzenie czy nie nudzenie tylko o realia zycia codziennego.Jak przyjdzie rodzina to zobaczymy czy czas bedziesz mial 5 raz silnik wyjmowac.Pewnie teraz napiszesz, ze oczywiscie...ale ja cierpliwie poczekam... Pamietam kiedy Michal tak gadal i tez sie doczekalem a tak powaznie to i tak jest mistrzem moim, ze przy takim natloku obowiazkow i naprawianiu samemu dwoch pozostalych aut jeszcze brnie w to gowno... |
_________________
|
|
|
|
|
Pietrek
Świeżak
Auto:: VA XE i V6,Nexia XE
Dołączył: 14 Mar 2008 Posty: 199 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: Sob 31 Sty, 2015 15:24
|
|
|
Wszystko spoko tylko ja nie rozumiem Waszego pilowania tematu dom rodzina kot i psina Gadka byla o tym gwincie ze niby jest jakis mega zajebisty patent na rozwiazanie problemu z gwintem do nexii a ja twierdze poprostu z wlasnego doswiadczenia ze z tym tematem nic nowego sie wymyslic nie da bo wszystkie drogi byly podgryzione przez roznych amatorow gleby w tym ja sam sporo z tym rzezbilem i tyle teraz ludziom robie tez gwinty na zamowienie do lanosow nexii itp i kto sobie zyczy jaka glebe taka ma.Na ktk kolega melina sprzedaje tuleje gwintowane w dobrej cenie co jest dobrym ulatwieniem a reszta to albo ciecie kolumny spawanie obracanie mocowan albo obnizanie samej obudowy wkladu amora na zwrotnicy zeby byla troche nizej nad przegubem I chcialem tylko to powiedziec ze w sumie nie ma co kombinowac z tym gwintem i czekac na jakeis cudne patenty tylko albo to odpuscic albo sprobowac cos zrobic bo w przypadku nexii to duzo nie kosztuje a wlasciwie nawet jak na moje standardy jest to malo wiec zawsze warto zaryzykowac zeby sie przekonac.
A Michałowi tak czy tak nalezy sie szacun ze dlubie dalej fure bo zacna jest a znajac jego bedzie jeszcze wiekszym kozakiem i na to tylko czekam zeby ujrzec efekt i pogratulowac .Mam tez na tyle odwagi ze jak Adi wymysli jakis patent ktorego ja nie znalem to tez przyznam sie do bledu i poweim ze jest kot ale na ta chwile nic nowego nie widze .Nie mam tez na celu dojebywania sie do kogos ze cos ble zle fu i takie tematy poprostu mowie jak to z tymi gwintami jest a Wy od razu jakies domy rodziny kiedy to sa zbedne tematy bo nie tego tyczy sie rozmowa Pewnie zle mnie zrozumieliscie ale nie mialem nic zlego na mysli to tak jakbym ja sie obrazal o to ze Michał cisnie mi ze ja sobie moge cyrki odstawiac z nexia bo nie jezdzi moja nie musi jest wpisana jako nieruchomosc
Kondzio przewalenie zawiechy a przewalenie silnika to calkiem dwie rozne pary kaloszy nawet gdyby bo sam dobrze wiesz ze przewalenie zawiechy w porownaniu z silnikiem to calkiem co innego |
_________________ Vectra A 3.2 V6
Vectra V2000 C20XE
Nexia C20XE -----C20LET |
|
|
|
|
pumpia
Ogarnięty
Auto:: nexia
Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 414 Skąd: luban
|
Wysłany: Sob 31 Sty, 2015 16:43
|
|
|
dobra koniec tematu dziś wpadły moje Koni z kitu w miejsce no name amorów i jest duża różnica ! auto dużo lepiej pokonuje nierówności , nie ma żadnego tłuczenia ani dobijania ! nawet wątpliwość złych springów odeszła jeździ sie naprawde przyjemnie a i tak jest niżej od kitu o jakiś cent i to wszystko było na naj miększym ustawieniu a jak skręciłem je na max twarde to już poezja tak jak już wcześniej pisałem jestem zadowolony z tego gwintu bo sam go zrobiłem , sam go przełożyłem i sam go ustawiłem
p.s. ale to nie jest koniec gleby w Nexji |
_________________ nisko i szybko |
|
|
|
|
changer_cd
Ogarnięty
Auto:: Z18xe+ z22xe+ c20xet+++
Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 936 Skąd: WP
|
Wysłany: Sob 31 Sty, 2015 17:36
|
|
|
Sebek jeszcze raz graty za pierwsza jezdzaca nexie na gwincie
A tak jak gadalismy przez fona, reszte watpliwosci przy piwku w wakacje w ustronnym miejscu |
_________________ Bóg po to dał nam nogi, żeby dojść wszędzie tam, gdzie nie można wjechać na glebie |
|
|
|
|
pumpia
Ogarnięty
Auto:: nexia
Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 414 Skąd: luban
|
Wysłany: Sob 31 Sty, 2015 17:41
|
|
|
już się nie moge doczekać tych nocnych rozmów przy %
p.s. dobrze że Mako nie ma już swojej bo znów byście przez pół nocy sie sprzeczali która która objedzie |
_________________ nisko i szybko |
|
|
|
|
changer_cd
Ogarnięty
Auto:: Z18xe+ z22xe+ c20xet+++
Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 936 Skąd: WP
|
Wysłany: Pon 02 Lut, 2015 17:39
|
|
|
Pietrek to ty mnie zle zrozumiales, to juz nie te czasy zebym siedzial w garazu robil spawal kolumny przekechal sie po drodze , wrocil i zalozyl sprezyny. Albo zeswapowal silnik namodzil go i dopiero odpalil i okazalo sie ze byla kolizja.
Teraz tak mialem na przykladzie skrzyni. Szukalem krotkiej kupilem, zalozylem i zonk na 5 240 i odcina dalekoMowie nic kupie znow pewna krotka i co zalozylem a ona jeszcze dluzsza?
Znalazlem kupilem 2 pewniaki i co, uyebalem sie w smarach stracilem czas a co najwazniejsze checi |
_________________ Bóg po to dał nam nogi, żeby dojść wszędzie tam, gdzie nie można wjechać na glebie |
|
|
|
|
Pietrek
Świeżak
Auto:: VA XE i V6,Nexia XE
Dołączył: 14 Mar 2008 Posty: 199 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: Pon 02 Lut, 2015 18:12
|
|
|
To w takim razie obaj sie ostro nie zrozumielismy bo ja nie pisalem o tym ze masz codziennie rozbierac auto i sie babrac w smarach .Bardziej myslalem o tym ze mozna miec zapasowe kolumny mcpersona i zrobic sobie gwint jak sie jzu chce go miec i ewentualnie przymierzyc zobaczyc jak auto siedzi jak nie bedzie pasowac to w tym samym momencie wyjmujesz i skladasz jak bylo trudno przeciez przymiarka kolumn to nie jest jakies mega pierdolenie bo do przymiarek nie musisz skrecac przeciez nawet jedynie sworzen skrecasz i gore i tyle
Obowiazki obowiazkami ogolnie ale takie cos to nie jest caly dzien roboty i nie trzeba tego robic codziennie.Ja tez mam wbrew pozorom duzo obowiazkow i musze sie ostro najebac zeby jakos ciagnac i tez mam rodzine i tego typu sprawy,a co gorsza od dluzszego juz czasu wiecej mieszkam w szpitalach niz w domu a mimo to na takie rzeczy tez czas znajduje .Z tym ze ja nie pijacy to weekendy mam w miare wolne
Konczac juz ten ciezki watek gwintu mowiles ze czekasz na ekstra patent adiego z ktk a ja twierdzilem ze nic nowego nei wymysli i po tym co dzisiaj wkleil na forum stwierdzam ze wyszlo na moje bo dalej dlugosc kolumny zostala taka sama tylko obnizone mocowanie drazka a samym tym ze tuleja jest nizej i dluzsza sprezyna gleby nie bedzie .Ten patent stosowalem w autach swoich juz ze 3 lata do tylu jak nie lepiej
A co do skrzyni to co Ci tam z tymi skrzyniami nie pasuje ta ode mnie tez za dluga jest bo tak to mozna wywnioskowac .Ja na 3.2 na niej jezdzilem i nie moglem za [narząd] prekroczyc 215km/h,ale skoro zalozyles i byla za dluga dla Ciebie to trza bylo zadzwonic przeciez jest opcja zwrocic takze stratny bys nie byl haha |
_________________ Vectra A 3.2 V6
Vectra V2000 C20XE
Nexia C20XE -----C20LET |
|
|
|
|
Makowiecki
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Nexia GSi
Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 3588 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pon 02 Lut, 2015 20:40
|
|
|
Seba ja tam nie pamietam nigdy sprzeczek na temat ktora ktora objedzie ;p jedyne co twierdzilem to ze Nyska Michala popierdala ladnie, a to bylo na ktorejs toporni kiedy mialem przyjemnosc zasiasc na prawym fotelu tego kadeta, a byly to poczatkowe stejdże Choc podobno jedynym modem byly popuszczone sruby fotela pasazera
Btw. Graty gwintu daj jakies video |
_________________ Była piękna zielona 149,6 Ps & 188,8 Nm GSi
Jest złoty Gruz 2.5 V6 |
|
|
|
|
adi593
Świeżak
Auto:: nexia
Dołączył: 16 Paź 2014 Posty: 6 Skąd: płock
|
Wysłany: Pon 02 Lut, 2015 22:39
|
|
|
Tak piszecie tu o mnie wiec może i ja w końcu coś sam napiszę :-) i wypowiem się tylko w temacie gwintu że ja nic nowego nie wymyśliłem, ja tylko robię to co każdy wie co trzeba zrobić przy tych goleniach żeby zejść niżej, tak jak z dłubaniem ne :-) a jeśli chodzi o zdjęcie jakie jest na ktk to one właśnie pokazuje tylko to co musi, nie wszystko na raz trzeba pokazać (-: |
|
|
|
|
pumpia
Ogarnięty
Auto:: nexia
Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 414 Skąd: luban
|
Wysłany: Pon 02 Lut, 2015 22:54
|
|
|
Mako to chyba byłeś taki pijany że nie pamietasz jak na ost Skoju siedzieliśmy we czterech (ja , Ty , Michał i Kondzio ) i przez pół wieczoru/nocy sprzeczałeś sie z Michałem która jest lepsza i Kondzio miał Michała "Kadettem" przyjechać do Ciebie żeby sie zmierzyć ... jak nie pamiętasz to mniejsza z tym ja pamiętam i mi to wystarczy |
_________________ nisko i szybko |
|
|
|
|
changer_cd
Ogarnięty
Auto:: Z18xe+ z22xe+ c20xet+++
Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 936 Skąd: WP
|
Wysłany: Wto 03 Lut, 2015 04:45
|
|
|
adi593 napisał/a: | Tak piszecie tu o mnie wiec może i ja w końcu coś sam napiszę :-) i wypowiem się tylko w temacie gwintu że ja nic nowego nie wymyśliłem, ja tylko robię to co każdy wie co trzeba zrobić przy tych goleniach żeby zejść niżej, tak jak z dłubaniem ne :-) a jeśli chodzi o zdjęcie jakie jest na ktk to one właśnie pokazuje tylko to co musi, nie wszystko na raz trzeba pokazać (-: |
Dobrze lala ze zrobiles tak jak wszyscy robia , bedzie git majonez i bron panie cie ujawniac tematu,. Za dozo wodki poszlo na ta rozkmine
Pietrus sorki ale skora 3.2 na tej skrzyni nie moglo dobic do 215 to moze digi mi cos pier.doly bo 4 odcinalo przy 205. A na drugiej skrzyni muszkowej na ktorej 5 odcinala przy 180 niestety to samo. Wiec dla mnie jako laika sa takie same, wiec zakonczmy ren temat, bo mam to co chcialem krotka skrzynie , a druga na zapas
Sebek a tyl bedziesz ruszal cos, czy zostaje spring ? |
_________________ Bóg po to dał nam nogi, żeby dojść wszędzie tam, gdzie nie można wjechać na glebie |
|
|
|
|
Kondzio
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Nexia 2.0T & Megane II 1.5 DCi
Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 2342 Skąd: z policji :P
|
Wysłany: Wto 03 Lut, 2015 08:38
|
|
|
pumpia napisał/a: | Mako to chyba byłeś taki pijany że nie pamietasz jak na ost Skoju siedzieliśmy we czterech (ja , Ty , Michał i Kondzio ) i przez pół wieczoru/nocy sprzeczałeś sie z Michałem która jest lepsza i Kondzio miał Michała "Kadettem" przyjechać do Ciebie żeby sie zmierzyć ... jak nie pamiętasz to mniejsza z tym ja pamiętam i mi to wystarczy |
qrwa faktycznie ten mój przyjazd do Maka Kadettem mi trochę odświeżył temat |
_________________
|
|
|
|
|
Makowiecki
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Nexia GSi
Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 3588 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Wto 03 Lut, 2015 14:22
|
|
|
O [pani lekkich obyczajów] To przepraszam Seba, stales sie ofiara alkoholu w rodzinie ze musiales takich glupot wysluchiwac hahahahahahaha :lo: ja juz nie pije i na tym zakonczmy ten offtop ; p |
_________________ Była piękna zielona 149,6 Ps & 188,8 Nm GSi
Jest złoty Gruz 2.5 V6 |
|
|
|
|
Tomek_BTM
Ogarnięty
Auto:: Toyota Aygo II/Tico SX/Nexia GTX
Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 436 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Wto 17 Lut, 2015 00:22
|
|
|
Makowiecki ale nexii na wódkę nie sprzedałeś ?? |
|
|
|
|
Makowiecki
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Nexia GSi
Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 3588 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Wto 17 Lut, 2015 08:13
|
|
|
Kuule wydało się |
_________________ Była piękna zielona 149,6 Ps & 188,8 Nm GSi
Jest złoty Gruz 2.5 V6 |
|
|
|
|
Tomek_BTM
Ogarnięty
Auto:: Toyota Aygo II/Tico SX/Nexia GTX
Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 436 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pon 23 Lut, 2015 01:01
|
|
|
koleszka z białego zniknął jak kamfora, a obiecał że taaaak się będzie udzielał na forum |
|
|
|
|
pumpia
Ogarnięty
Auto:: nexia
Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 414 Skąd: luban
|
Wysłany: Czw 19 Mar, 2015 23:20
|
|
|
dziś poszły letnie szpulki w kolor , jest to srebrny chodz na foto nie wygląda (wina oświetlenia )
[ Dodano: Sob 28 Mar, 2015 21:41 ]
letni setup na 2015r
[ Dodano: Pią 10 Kwi, 2015 20:38 ]
a tu wpadł nowy pomodzony komp i tak sie zaprezentował
https://www.youtube.com/watch?v=FGnODSbSIBg |
_________________ nisko i szybko |
|
|
|
|
Pusia
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Dołączyła: 25 Wrz 2012 Posty: 1292 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 10 Kwi, 2015 19:53
|
|
|
bardzo fajnie się prezentuje. Pasuje idealnie |
_________________ Pusia vel Dżolanda
Była: Nexia 1.5 16V
Był: Opel Calibra 2.0 8v |
|
|
|
|
pumpia
Ogarnięty
Auto:: nexia
Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 414 Skąd: luban
|
Wysłany: Pią 21 Sie, 2015 22:07
|
|
|
dawno nic nie pisałem ale to nie znaczy że nic sie nie działo ! cały czas cos działem chciałem zaprezentować Nexa w Skoju , kto był to widział a kto nie był niech żałuje ! no to tak z ost zmian to wpadł kolektor ssący z mot 2.8 + niebieskie wtryski
URL=http://www.fotosik.pl/zdjecie/a752fc7dc5330232][/URL]
dalej poleciałem z wałkami od Rewara
a na koniec przykryłem to nową pokrywą zaworów i powercapem z carbonu
było fajnie bo dupa odczuła mody na plus ale hamowane nie było wiec do konca nie wiadomo ile to ma ale ludzie mówia że ok 170 KM powinno być
następny etap zacza sie w momencie kupna nowych foteli zaczeło sie odchudzanie auta żeby jak naj bardziej tą moc wykorzystać wiec w tej chwili auto prezentuje sie tak
ogólnie auto w tej chwili jest 2 osobowe ale mi to nie robi problemu a musze jeszcze zająć sie bagażnikiem wiec jak już ogarne to foty beda na bieżąco |
_________________ nisko i szybko |
|
|
|
|
Olaf
Administrator
Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 23939 Skąd: zza rogu
|
Wysłany: Sob 22 Sie, 2015 06:53
|
|
|
cisniesz |
_________________ chcieć to móc... |
|
|
|
|
gr0siek
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: BMW
Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 2776 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Sob 22 Sie, 2015 08:50
|
|
|
Bedziesz ją hamował?
Co takiego pomodziłeś w kompie?
|
_________________ Jak przerabiać coś w furach to właśnie po to dokładnie! |
|
|
|
|
pumpia
Ogarnięty
Auto:: nexia
Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 414 Skąd: luban
|
Wysłany: Sob 22 Sie, 2015 17:27
|
|
|
kompy mam dwa pierwszy to fx z 20xe a drugi ma pogrzebaną mape i przesuniętą odcinke na 7650 rpm chciałbym z hamować ale zawsze kasy brak |
_________________ nisko i szybko |
|
|
|
|
AdiN
Ciagle mi malo :P
Auto:: Ave T22
Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 9053 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
|
Wysłany: Nie 23 Sie, 2015 11:54
|
|
|
Kurde, takie fajne zice a ja zapomniałem sobie w nich usiąść..
Na żywo auto robi robote!
A lakier faktycznie jest ciekawy, calkiem co innego niż wszyscy!
Oby tak dalej! |
_________________
|
|
|
|
|
pumpia
Ogarnięty
Auto:: nexia
Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 414 Skąd: luban
|
Wysłany: Wto 13 Paź, 2015 21:24
|
|
|
postanowiłem troche zmienić wnętrze
|
_________________ nisko i szybko |
|
|
|
|
|