carl123
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: Daewoo NEXIA
Dołączył: 26 Lut 2012 Posty: 2000 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: Wto 13 Gru, 2016 23:40 Polo 6n
|
|
|
Moje polo którym się poruszałem przez pół roku, jeździł do czasu aż stracił ciśnienie na garach więc albo złom albo zrobić, wybrałem zrobienie tego silnika i przy okazji nauczyć się czegoś jeszcze
Marka: VW
Model: Polo
Silnik: 1.4 8v AEX
Wyposażenie: korbotronik, wspomaganie
Zawieszenie: seria
Hamulce: seria
Modyfikacje: Sama mechanika;)
Przy okazji remontu silnika (czyt, honowanie, pierścienie itp.)
Własnoręcznie wykonana regeneracja głowicy a w niej nowe uszczelniacze, porządna docierka zaworów (nic nie ciekło pod ciśnieniem) Do tego zrobiony port kanałów oraz polerka kanałów wydechowych, i trochę gorsza na kanałach ssących ponieważ na kanałach ssących musi być lekko chropowata powierzchnia bo na lustrze się skrapla woda co pogarsza. Głowica splanowana o milimetr (w AEX milimetr to bardzo dużo)
Po pierwszym odpaleniu walczyłem z stukowym, ale udało się i działa na PB95, przed sprzedarzą jeszcze będę chciał ustawić ją na PB98 i zobaczyć jak będzie chodzić.
Jak na razie silnik jest bardzo elastyczny ciągnie od lekko ponad 1200 rpm. aż do samego końca, nawet na 5 biegu, od niskich obrotów auto równo i bez oporów wkręca się. Do wyprzedzenia nie trzeba już redukować biegu.
Na starcie z drugiego biegu auto smaży laka
I tak mi służyło do czasu kiedy kupiłem Lanosa, bo teraz nie mam zbytnio czasu na jazdę Polówką i jest na sprzedarz, chyba że się nie sprzeda do marca to wybebesze ją pojadę na kilka KJS i wyciągne cały napęd zawieszenie itp. bude na złom i wyspawam jakieś fajne buggy
Ma trochę rudej tu i tam głównie z jednej strony w miejscu gdzie narzeczona miała spotkanie z słupkiem od bramy podczas wyjazdu z posesjii teściów, ale pali od strzała, fajnie chodzi i pali nie dużo (dla tego przez wygląd zamierzam wziąść za nią bardzo małą kase, a nawet mniejszą |
_________________ Daewoo Nexia Sedan GLE 20XE
Daewoo Nexia HB GTX A15MF
Daewoo Nexia Sedan GLX A15MF
|
|