Cisnienie mi sie podniosło z rana |
Autor |
Wiadomość |
AdiN
Ciagle mi malo :P
Auto:: Ave T22
Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 9056 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
|
Wysłany: Nie 28 Lut, 2021 19:39
|
|
|
Przynajmniej nie będzie taki napiety jak baranie jaja |
_________________
|
|
|
|
|
Olaf
Administrator
Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 23947 Skąd: zza rogu
|
Wysłany: Nie 28 Lut, 2021 19:53
|
|
|
no fakt ze bez pomyslunku zrobione, gdzie jak gdzie ale tu nalezalby sie maly zapas. choc zapewne nie przewidywali ze auto tyle polata, ze w koncu sie przywędzi kabelek. |
_________________ chcieć to móc... |
|
|
|
|
Olaf
Administrator
Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 23947 Skąd: zza rogu
|
Wysłany: Sro 10 Mar, 2021 10:56
|
|
|
no i kolejny wyrzut adrenaliny, tym razem nie samochodowy. drukuje w pracy a drukarka miga mi ledem, wymuszam wydruk, ale led dalej mruga, sprawdzam kody błedu - a to pampers prawie pelny. czeka mnie zdobywanie specjalnosci serwisanta przy rozbieraniu drukarki i czyszczeniu pochlaniacza atramentu. jestem pewien ze jak zawsze przy tuszu nawet do pieczatek bede upierdzielony dokladnie tuszem
mam w wawie druga identyczna nieuzywana drukarke, dopiero jak ja przywioze to wezme sie za czyszczenie tej. na wypadek gdyby cos poszlo nie tak - to nie zostane wogole bez drukarki |
_________________ chcieć to móc... |
|
|
|
|
AdiN
Ciagle mi malo :P
Auto:: Ave T22
Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 9056 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
|
Wysłany: Sro 10 Mar, 2021 18:07
|
|
|
Polecam rękawiczki i rękawki sobie ubrać |
_________________
|
|
|
|
|
Olaf
Administrator
Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 23947 Skąd: zza rogu
|
Wysłany: Sro 10 Mar, 2021 18:45
|
|
|
bede zmuszony (ciekawa fraza jezykowa, muchy nic do tego nie maja ) ale mam nadzieje ze jeszcze troszke wytrzyma, nim przywioze ta druga na wszelki wypadek. |
_________________ chcieć to móc... |
|
|
|
|
Roxon40
Pierwszy Dobrowolnie Zbanowany
Auto:: Była Nexia 2.0 8V GLE/GSi
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 7106 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 11 Mar, 2021 18:48
|
|
|
Kupić nową i wymienić |
_________________ Było Daewoo Nexia 2.0 GLE/GSi |
|
|
|
|
Olaf
Administrator
Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 23947 Skąd: zza rogu
|
Wysłany: Czw 11 Mar, 2021 20:59
|
|
|
po co nowa skoro ta sprawna, a ze pampers sie zapelnil? kiedys musi. do serwisu bez sensu, wezma tyle ile za nowa. a po co mam powiekszac elektrozlom bez pomyslunku |
_________________ chcieć to móc... |
|
|
|
|
AdiN
Ciagle mi malo :P
Auto:: Ave T22
Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 9056 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
|
Wysłany: Nie 14 Mar, 2021 20:35
|
|
|
I to się nazywa ekologia |
_________________
|
|
|
|
|
Olaf
Administrator
Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 23947 Skąd: zza rogu
|
Wysłany: Nie 14 Mar, 2021 21:38
|
|
|
Jak również : niechęć do nowego. Co nowszy to bardziej skomplikowana elektronika, czyli większe prawdopodobieństwo walnięcia. w domu mam hp920c i nadal sprawna, używając oryginalnych tuszy. ile to już lat? bedzie powyżej 15 zdaje się. |
_________________ chcieć to móc... |
|
|
|
|
Pieter
Świeżak
Auto:: Nesia
Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 228 Skąd: CMA
|
Wysłany: Czw 18 Mar, 2021 08:16
|
|
|
Miałem HP930cc? To drukowałem na niej pracę inż. bodaj w 2004 tusze oczywiście napełniane strzykawką |
|
|
|
|
Olaf
Administrator
Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 23947 Skąd: zza rogu
|
Wysłany: Czw 18 Mar, 2021 09:40
|
|
|
To były ostatnie z naprawialnych. z numerkami powyzej 1000 to juz jednorazowki. |
_________________ chcieć to móc... |
|
|
|
|
Pieter
Świeżak
Auto:: Nesia
Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 228 Skąd: CMA
|
Wysłany: Czw 18 Mar, 2021 10:42
|
|
|
Dokładnie HP 930C i wsparcie skończyli na Win 8.1 |
|
|
|
|
Olaf
Administrator
Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 23947 Skąd: zza rogu
|
Wysłany: Czw 18 Mar, 2021 11:00
|
|
|
u mnie wspoldziala z win 7 i jeszcze troche potrwa |
_________________ chcieć to móc... |
|
|
|
|
Olaf
Administrator
Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 23947 Skąd: zza rogu
|
Wysłany: Czw 11 Lis, 2021 19:44
|
|
|
zawsze jakies fajerwerki
wracalem wieczorem z wawy, skrecilem z siodemki na skrot, dlugie i jade, cos z przeciwka, wajcha do siebie na mijanke, a dlugie dalej sa. przelacznik ch.. strzelil. dlugie sa i na na dlugich i na mijance. musze lekko przyciagnac wajche do siebie to jest mijanka. na szosie obleci, ale w miescie, na skrzyzowaniach czy rondzie? lewa caly czas trza podtrzymywac wajche i rak brakuje. na poniedzialek bede mial na podmiane. takie g.... a jak wkurza... |
_________________ chcieć to móc... |
|
|
|
|
AdiN
Ciagle mi malo :P
Auto:: Ave T22
Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 9056 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
|
Wysłany: Pon 15 Lis, 2021 14:27
|
|
|
Ja straciłem sprzęgło..
zobaczymy, podobno zrobione |
_________________
|
|
|
|
|
Olaf
Administrator
Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 23947 Skąd: zza rogu
|
Wysłany: Sro 17 Lis, 2021 13:44
|
|
|
Po dlugich bolach
okazalo sie ze źle kliknalem i w poniedzialek przyszla wajcha....od wycieraczek. polozylem na polke i od razu zamowilem wlasciwa. wczoraj otwieram paczke... wajcha od leganzy, dzwonie, przeprosili za pomylke, odsylac nie kazali, wyslali prawidlowa wczoraj za free. dzis przyszla, 5 minut roboty ze srubkami i wszystko dziala
dobrze sie sklada bo w piatek do wawy, sporo krecenia po miescie, nie wyobrazam sobie wszystkich skrzyzowan i rond jednoczesnie podtrzymujac wajche zeby mi dlugie nie zaswiecily co innego gdzies na szosie gdzie nie kreci sie w kolko fajerką. |
_________________ chcieć to móc... |
|
|
|
|
gr0siek
Hej! Przekroczyłem tysiąc!
Auto:: BMW
Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 2776 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Sro 17 Lis, 2021 15:48
|
|
|
Może się kiedyś przyda i prawa wajcha
Dobrze, ze jeszcze zostało coś w sklepach dla Nexii |
_________________ Jak przerabiać coś w furach to właśnie po to dokładnie! |
|
|
|
|
AdiN
Ciagle mi malo :P
Auto:: Ave T22
Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 9056 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
|
Wysłany: Pią 19 Lis, 2021 06:44
|
|
|
Jak z dostępnością części do Nexii? |
_________________
|
|
|
|
|
Olaf
Administrator
Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 23947 Skąd: zza rogu
|
Wysłany: Pią 19 Lis, 2021 13:54
|
|
|
jeszcze co nieco mozna dostać, pomijając blacharke, uszczelki czy głowicę do silnika.
musze niebawem domówić jeden, a może na wszelki wypadek dwa korektory do reflektorów, jeden padł. a widze ze mozna dostac oryginaly |
_________________ chcieć to móc... |
|
|
|
|
Olaf
Administrator
Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 23947 Skąd: zza rogu
|
Wysłany: Pią 07 Lip, 2023 16:57
|
|
|
nexia dba o moj stan umyslu, adrenalina z rana.
jade do pracy, zerkam na deske, a zegar temperatury na max. pierwsza mysl : za pol h musze byc w robocie, nie ma przebacz. a po chwili druga: srubki nie kontaktuja, puknalem w szybke i wskazowka spadla, ufff.... czyli wczesniej czy pozniej trza wyjac zegary i poprawic polaczenia, bo bedzie coraz czesciej, wracajac tez raz tak bylo, a to tylko 30km. |
_________________ chcieć to móc... |
|
|
|
|
AdiN
Ciagle mi malo :P
Auto:: Ave T22
Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 9056 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
|
Wysłany: Nie 09 Lip, 2023 08:23
|
|
|
Zerknij tez na stan czujnika |
_________________
|
|
|
|
|
oprawca_1978
Ogarnięty
Auto:: śp. Nexia 1998 sedan 299 kkm LPG
Dołączył: 15 Gru 2008 Posty: 435 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pon 10 Lip, 2023 09:51
|
|
|
Miałem to samo w mojej-niemojej ś.p. Nexii 1.5 SOHC 1998, nagle temperatura skakała sobie na maxka. Ale od razu wyczułem, że to jest problem wskaźnika (nie czujnika!) bo to niemożliwym by było, żeby temperatura silnika tak nagle skoczyła w górę, nawet jakby był chłodzony powietrzem, toto przecież to kupa żelastwa i ma swoją bezwładność cieplną. Takie nagrzanie to by trzeba chyba termitem spowodować, żeby te sto kg masy z żeliwa i aluminium tak się szybko nagrzało. I rzeczywiście, pomagało walenie z góry w kokpit, wskazówka spadała do właściwych wskazań. Prawdopodobnie, bo nigdy tego nie chciało mi się naprawić, albo zimny lut we wskaźniku, albo jakiś problem na połączeniach tegoż z czujnikiem. Trochę denerwujące, ale to żaden defekt, tylko kłopot ze wskaźnikiem, bo nie z czujnikiem. Gdyby mi się chciało, to pewnie problem załatwiłoby jedno przytknięcie lutownicy z kawałkiem kalafonii po wszystkich lutach wskaźnika albo porządne dokręcenie weń śrubek i śrubków, które tam w nim były. Nie chciało mi się tego wyciągać, tylko jak skakał w górę to po prostu... olewałem temat. Nexia, akurat, miała iście pancerny układ chłodzenia, nigdy z tym kłopotów nie było, a nie wiem, czy nawet chociaż raz wentylator się w niej na drugi bieg włączył, raczej, nie, nigdy, bo toto już huczy, a nigdy Nexii warczącej wentylatorem chłodnicy nie słyszałem, a stało się przecież w korkach latem w Warszawie. Dobry to był samochodzik, oj dobry, tylko gdyby tak cholernie nie rdzewiał. No i to dziadowsko miękkie zawieszenie.. Ale to szczegół. Chętnie pojeździłbym nią ponownie sobie, dla czego nie, oczywiście ośmiozaworową. |
|
|
|
|
Olaf
Administrator
Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 23947 Skąd: zza rogu
|
Wysłany: Pon 10 Lip, 2023 17:46
|
|
|
nawet lutownicy nie trzeba. to tylko pewnosc dokrecenia srubek, wskaznik jest na trzech : masa, plus i sygnal. jak nexia nie chodzi, brak plusa to zegar jest na zero, czyli jak idzie na maxa to brak pewnego laczenia srubki do masy. i tyle w temacie. ale musialbym zegary wyciagac, a u mnie przed nimi komputerek i obrotomierz led z kupa kabelkow, a same zegary maja podswietlenie folią indiglo i od tyłu tezdodatkowy pęk kabli. i dlatego nie chce mi sie wyciagac. chyba ze na stale pojdzie na max, wtedy nie wiadomo nawet z palnieciem piąchą w zegary jak jest naprawde i wtedy nie bedzie wyjscia.
i zgadza sie, nexia ma wyjatkowo dobrze zaprojektowany uklad chlodzenia, choc u mnie wiatrak sie wlacza nieraz w korkach, ale widac zalezy od silnika, ten moj poprzedni trudno bylozmusic do tego, ale praktycznie caly swoj zywot mial z przodu zaslepke na grillu i tak sie pewnie ulozyl. ten aktualny na pewno nie mial i ten sie czesciej wlacza w upaly, ale spelnia swoje zadanie. |
_________________ chcieć to móc... |
|
|
|
|
Pieter
Świeżak
Auto:: Nesia
Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 228 Skąd: CMA
|
Wysłany: Wto 11 Lip, 2023 06:58
|
|
|
Dodam od siebie:
Na 99% wina zegara, zimne luty czy coś takiego... jak by była taka temperatura to na bank by wiatrak się załączył dużo wcześniej. |
_________________ Odświeżona Nexia Pietera 2021
|
|
|
|
|
Olaf
Administrator
Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 23947 Skąd: zza rogu
|
Wysłany: Czw 20 Lip, 2023 12:56
|
|
|
jak nie urok to sraczka zegary sie uspokoily, za to jest check i kod 24, czyli czujnik vss, linka dziala dobrze, czyliobroty ze skrzyni sa przekazywane na linke, ale czujnik nie daje prawidlowych impulsow. jakby tego bylo malo w komputerku spalania przestal juz po tylu latach dzialac drugi switch. jeden wymienialem ze dwa lata temu, teraz drugi bedzie pora. tylko gdzie ja mam te switche zapasowe??? trza bedzie pogrzebac, albo dokupic w elektronicznym sklepie, pare groszy raptem. gorzej ze musze znalezc miejsce gdzie sie podepne przedluzaczem do kontaktu dla lutownicy, ale i to opanujemy... |
_________________ chcieć to móc... |
|
|
|
|
|