Poprzedni temat «» Następny temat
Tico - auto zapasowe i robocze.
Autor Wiadomość
Olaf 
Administrator


Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 23059
Skąd: zza rogu
Wysłany: Pon 14 Paź, 2019 07:35   Tico - auto zapasowe i robocze.

MARKA: oczywiscie daewoo
MODEL: 1996 tico
DANE SILNIKA: standart
ZUŻYCIE PALIWA: moze 4,5 za miastem,ale potrafi pod moja noga i 13 :P
TUNING POD MASKĄ: brak
UKLAD WYDECHOWY: Seria
MOC: seria
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: elektryczne szyby,klima
CAR-AUDIO: seria glosniki, zamontowany rps-611 automatic
WADY/ZALETY SAMOCHODU:
Zalety - zawsze sprawny, pod reka, przewiezie rzeczy ktore do nexii sedan nigdy by nie weszly, opakowane drzwi do nexii, worki z ziemia i kora,kilkumetrowe rury do gazu bez szwu -> oczywiscie wtedy z otwarta klapa jechal
Wady - ogolnie zaczyna rdzewiec, sprzeglo juz slychac,jeszcze nigdy nie zmieniane.

ma status auta zapasowego, musi byc zawsze na chodzie, nie musi wygladac.















_________________
chcieć to móc...

 
 
  Podziel się na:               
Makowiecki 
Hej! Przekroczyłem tysiąc!


Auto:: Nexia GSi
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 3506
Skąd: Zabrze
Wysłany: Pon 14 Paź, 2019 15:17   

Biorąc pod uwagę jak strasznie gniły i ile ich zostało na ulicach to nawet nieźle wygląda :D
_________________
Była piękna zielona 149,6 Ps & 188,8 Nm GSi
Jest złoty Gruz 2.5 V6
 
 
  Podziel się na:               
AdiN 
Ciagle mi malo :P


Auto:: Ave T22
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 8762
Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: Pon 14 Paź, 2019 16:25   

Odgruzowałbym go chętnie ;)
_________________
;)
 
 
  Podziel się na:               
Olaf 
Administrator


Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 23059
Skąd: zza rogu
Wysłany: Pon 14 Paź, 2019 16:50   

powiem, ze jak jeszcze siorka uzywala nim sobie z salonu cos wyjela to ktos tu w okolicy cos odrdzewial i polozyl na drzwiach wsztskich w dolnej czesci "baranka". teraz to sie luszczy i odlazi i odslania ogniska rdzy. jakis patalach zrobil na odwal. a jak mam teraz szukac 4 drzwi na dzien dobry, to.... w sumie to nie nexia i jest zapasowym autem.
_________________
chcieć to móc...

 
 
  Podziel się na:               
AdiN 
Ciagle mi malo :P


Auto:: Ave T22
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 8762
Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: Wto 15 Paź, 2019 15:27   

Można by to oczyścić i zabić barankiem na kolejne kilka lat byłby spokoj ;)
_________________
;)
 
 
  Podziel się na:               
Olaf 
Administrator


Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 23059
Skąd: zza rogu
Wysłany: Wto 15 Paź, 2019 17:24   

w kilku miejscach juz na wylot jest, ato podwojne poszycie jak w kazdych drzwiach i nie tak prosto. zreszta u mnie to balbym sie przytarcie zderzaka zlecic :P
poza tym potrzebuje napasc na bank zeby nexie wykupic,a ty mi tu o kasie do tico? :P
_________________
chcieć to móc...

 
 
  Podziel się na:               
Roxon40 
Pierwszy Dobrowolnie Zbanowany


Auto:: Była Nexia 2.0 8V GLE/GSi
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 6929
Skąd: Śląsk
Wysłany: Wto 15 Paź, 2019 19:01   

Fajny Tikacz :)
_________________
8-) Było Daewoo Nexia 2.0 GLE/GSi 8-)
 
 
  Podziel się na:               
luki 
Ogarnięty


Auto:: Nexia sedan 1.5 16V + LPG
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 414
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Wto 15 Paź, 2019 21:48   

Olaf, może nie będzie tak źle z tą ceną za renowację Nexii :)
 
 
  Podziel się na:               
Olaf 
Administrator


Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 23059
Skąd: zza rogu
Wysłany: Sro 16 Paź, 2019 05:06   

hehe, wiem ile mam odlozyc ;)
_________________
chcieć to móc...

 
 
  Podziel się na:               
Olaf 
Administrator


Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 23059
Skąd: zza rogu
Wysłany: Czw 17 Paź, 2019 10:40   

wlasnie dostalem sms, ze do odbioru mam antene do tico, tą jak wyciagalem to wyszedl caly bat bo przerdzewial, a jak wloze na miejsce to sie chowa sam w 3/4 i na tym co wystaje tylko 3 stacje odbieram tu. oczywiscie jedno to radio torunskie a drugie krdp,kto chetny niech sprawdzi czego to skrot. poza tym tylko rfm sie lapie.
pewnie ciut mi zejdzie, bo juz pytalem stifa o tutorial wymiany, nie tak to prosto, bo idzie w profilach zamknietych dachu i potem w dol. musze wypiac z radia, poszukac ktoredy leci, poprzekladac, a widzialem ze dosc ciasno kladziony, a potem sznurek dowiazac i wyciagac, w druga strone wciagnac nowa.moze chwile zejsc, pod praca nie mam szans,zawsze ktos przerywa. ale wazne ze jest i nowa sprawna.
_________________
chcieć to móc...

 
 
  Podziel się na:               
Fahrad 
Ogarnięty


Auto:: Pancerdes W124
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 920
Skąd: Ciechanów
Wysłany: Czw 17 Paź, 2019 12:18   

To było gadać, to bym wjechał i coś byśmy wykombinowali. A tak, to... dzisiaj pracuję, ale jutro cały dzień jestem doma, można się pobawić
_________________
Habeta, czy sedan, oto jest pytanie...
 
 
  Podziel się na:               
Olaf 
Administrator


Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 23059
Skąd: zza rogu
Wysłany: Czw 17 Paź, 2019 12:56   

etam, pod dzialka pogrzebie jak bede mial chwile, na razie jest co na niej robic.
toz to drobiazg, tylko trza miec troszke czasu.
_________________
chcieć to móc...

 
 
  Podziel się na:               
Fahrad 
Ogarnięty


Auto:: Pancerdes W124
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 920
Skąd: Ciechanów
Wysłany: Czw 17 Paź, 2019 16:50   

To tym bardziej we dwóch się szybciej uwiniemy. Jeszcze czas na browara będzie :P
_________________
Habeta, czy sedan, oto jest pytanie...
 
 
  Podziel się na:               
Olaf 
Administrator


Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 23059
Skąd: zza rogu
Wysłany: Czw 17 Paź, 2019 20:30   

jak zwykle weekend mam wyjazdowy ;) juz sie o tym przekonales niestety. jak jutro nie zmienie to bedzie musialo poczekac do nastepnego tygodnia.
_________________
chcieć to móc...

 
 
  Podziel się na:               
Olaf 
Administrator


Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 23059
Skąd: zza rogu
Wysłany: Pią 18 Paź, 2019 13:31   

trafilem w przerwe miedzy doktorami i udalo sie, antenka smiga, radio tez, jakies stacje mi przybyly, ale nie mialem czasu czekac az powiedza jaka, w kazdym razie czysto w stereo mam rmf max czyli luz :) przy okazji przetacia silikonem w sprayu antenki zeby lekko chodzila ogarnalem zamki w dzwiach i bagolu, teraz leciutenko chodza, jest progres :)
_________________
chcieć to móc...

 
 
  Podziel się na:               
AdiN 
Ciagle mi malo :P


Auto:: Ave T22
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 8762
Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: Sob 19 Paź, 2019 10:05   

Silikon w sprayu to dobra rzecz na wszystko ;)
_________________
;)
 
 
  Podziel się na:               
Olaf 
Administrator


Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 23059
Skąd: zza rogu
Wysłany: Nie 20 Paź, 2019 07:00   

AdiN napisał/a:
Silikon w sprayu to dobra rzecz na wszystko ;)


na wszystko??? :mrgreen: :oops: :bananki: no nie wiem , tego nie probowalem jeszcze :lol:
_________________
chcieć to móc...

 
 
  Podziel się na:               
AdiN 
Ciagle mi malo :P


Auto:: Ave T22
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 8762
Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: Nie 20 Paź, 2019 19:55   

Zamraża w trakcie aplikacji, mogłoby bolec :lol:
_________________
;)
 
 
  Podziel się na:               
Olaf 
Administrator


Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 23059
Skąd: zza rogu
Wysłany: Nie 20 Paź, 2019 20:04   

to ja podziekuje :mrgreen:
a ty skad wiesz? :chytry
_________________
chcieć to móc...

 
 
  Podziel się na:               
AdiN 
Ciagle mi malo :P


Auto:: Ave T22
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 8762
Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: Sro 23 Paź, 2019 07:54   

Czesto korzystam w pracy :lol:
_________________
;)
 
 
  Podziel się na:               
Olaf 
Administrator


Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 23059
Skąd: zza rogu
Wysłany: Sro 23 Paź, 2019 08:47   

to juz nie pytam nawet gdzie pracujesz :bananki: :oops: :lol:
wczoraj tico dzielnie zwozilo kosiarki , nawozy, nie wykorzystany cement, zataszczone z dzialki do zakamara w pracy. zostala podkaszarka, kabel i waz do wody, bo byc moze jeszcze sie przydadza, a jak nie to tez zwioze :)
_________________
chcieć to móc...

 
 
  Podziel się na:               
AdiN 
Ciagle mi malo :P


Auto:: Ave T22
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 8762
Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: Czw 24 Paź, 2019 07:21   

Z kumplem wiozłem kanapę w Tico, wiec wierze ze takie pierdoly przywiozłeś ;)
_________________
;)
 
 
  Podziel się na:               
Olaf 
Administrator


Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 23059
Skąd: zza rogu
Wysłany: Sro 06 Lis, 2019 10:12   

No to mnie zmusiłeś :lol:
Wczoraj miałem chwilę wolnego, więc....pojechałem na ścieżkę zdrowia :mrgreen:













bylo juz po zmroku, wiec teraz dzisiejszy widok zmurszalych blach i zdechlego baranka :lol:













jak wracalem wczoraj to sie dziwilem ze radio tak dupnie odbiera, az sie rano zorientowalem ze nie wyciagnalem bata anteny, schowanego przed wjazdem na szczotki :lol:
przejasnialo troche, kolor sie zmienil :P
i przy okazji odkrylem ze odbior radia jeszcze sie poprawi. fabryczna antena tico ma za krotki kabel zeby siegnela do radia,ktos montujac pierwsz radio uzyl przedluzacza antenowego,prawidlowo. ale sa rozne dlugosci, tu wystarczy 50-60cm. a jest chyba dwumetrowy zwiniety w osemke nad kierownica. pomimo ze koncentryk to ruszajac nim zmienia sie sygnal, wiec pora zakupic krotkii podmienic, bedzie wyprostowany to i sygnal bedzie lepszy.
_________________
chcieć to móc...

 
 
  Podziel się na:               
Makowiecki 
Hej! Przekroczyłem tysiąc!


Auto:: Nexia GSi
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 3506
Skąd: Zabrze
Wysłany: Sro 06 Lis, 2019 11:23   

I tak nie ma tragedii :D w takim stanie to 10 lat temu jeździły :D
_________________
Była piękna zielona 149,6 Ps & 188,8 Nm GSi
Jest złoty Gruz 2.5 V6
 
 
  Podziel się na:               
Olaf 
Administrator


Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 23059
Skąd: zza rogu
Wysłany: Sro 06 Lis, 2019 11:40   

dlatego nie inwestuje w blachy, jeszcze troche wytrzyma, grunt zeby jezdzil.
jeszcze niedawno mialem zonka, trza bylo na czas dluzszy niz doba nie jezdzenia zdejmowac kleme, cos zarlo, nieduzo, mniej jak zarowka w kabinie. ale jak stal tygodniami i miesiacami to wtedy trzeba bylo kupowac nowe aku. wiedzialem co,ale nie chcialo sie grzebac po kablach. kiedys byl immo na pastylke, jak zaczal glupiec to elektryk zdeaktywowal. az przy jakiejs zmianie aku zadzialal. niczego nie zalaczal, ale "postojowo" bral maly prad. jak bylo cieplo zanurkowalem pod deske i po kablach doszedlem, zdemontowalem calkowicie i jest gut :D nawet zegar na desce teraz spelnia funkcje, bo po kazdym rozlaczeniu i podlaczeniu aku startowal od godziny 1:00 :P

aaa,zegara nie pokazalem,zaraz to nadrobie :P

_________________
chcieć to móc...

 
 
  Podziel się na:               
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Opracowanie graficzne: Grosio


2011 © nexiomania.pl | Wszelkie Prawa Zastrzeżone, kopiowanie bez zgody autora zabronione! Strona Głowna | Pomoc | Kontakt | Na górę