Renowacja zgnilizny |
Autor |
Wiadomość |
Sysiu
Ciagle mi malo :P
Auto:: VW Passat
Dołączył: 31 Maj 2008 Posty: 12087 Skąd: Płock
|
Wysłany: Sro 30 Wrz, 2020 13:51
|
|
|
Widać że w okolicach gdzie kręcona jest ta seria filmów spotykane są równie dziwne nexie co Olafa bo ma klimę a po za tym to golas (oczywiście nie mówię o stanie teraz tylko jak wychodziła z salonu) chociaż ta klima różni się od tych spotykanych w Cebulandii kompresorem i osuszaczem a reszta się wydaje podobna. Szacun dla gościa że rozebrał skrzynie i silnik i potem złożył bo do tego trzeba mieć już dryg chociaż zastanawia mnie czy robił szlif głowicy, czy wymienił broki, czy założył nowe uszczelniacze itd.... bo z filmiku wynika że zrobił po łebkach aby chodziło przez chwile. Co do malowania blach zobaczcie w jakim była stanie i miała raptem dziurkę na masce. Widać że albo ma grubsze blachy w porównaniu do naszych albo taki klimat tego terenu że tak szybko nie gnije. Patrząc jednak jakie się auta przewijają oprócz niej obstawiam że gość po prostu remontuje na sprzedaż więc liczy się pierwszy rzut oka a nie jak będzie wyglądała za 5 lat i ile posłuży. |
_________________ Była: Nexia 1,5 8V + LPG
Była: Astra H kombi 1,7 CDTi
Jest: Passat B7 2.0TDI |
|
|
|
|
Olaf
Administrator
Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 23942 Skąd: zza rogu
|
Wysłany: Sro 30 Wrz, 2020 19:26
|
|
|
niemniej trzeba kumac temat |
_________________ chcieć to móc... |
|
|
|
|
jabol97
Świeżak
Auto:: Nexia
Dołączył: 03 Kwi 2017 Posty: 149 Skąd: Stasiówka
|
Wysłany: Pią 02 Paź, 2020 17:17
|
|
|
Gdzieś w komentarzach ktoś się wypowiadał, że to w Turcji, a ile w tym prawdy? Uznanie za chęci i włożony czas, jednak część rzeczy jest niekoniecznie dobrze zrobiona. Przy silniku choćby wspomniany już klucz dynamometryczny, przy dokręcaniu na oko może szybko uszczelka pójść, do tego nie honował cylindrów, co przy wymianie pierścieni powinno się robić, później może olej brać, a na koniec brak uszczelniacza na stopie głównej panewki od strony koła zamachowego. U siebie przy remoncie dałem tylko po bokach, a w miejscu gdzie są śruby już nie i przez to ściągałem 4 razy miskę i 2 razy skrzynię biegów szukając gdzie jest wyciek Przy malowaniu też dał ciała, położył sam baranek na spód bez podkładu, a na tylnym błotniku czy dachu nie usunął rdzy przed szpachlowaniem. W naszych warunkach to 1 sezon i samochód od nowa do roboty, tam może odrobinę dłużej wytrzyma. |
|
|
|
|
sim
Ogarnięty
Auto:: Mustang + Volt
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 467 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 05 Paź, 2020 15:27
|
|
|
To raczej Filipiny albo coś z tych rzeczy |
_________________ '87 Ford Mustang GT Convertible 5.0 V8 EFI
'14 Chevrolet Volt |
|
|
|
|
AdiN
Ciagle mi malo :P
Auto:: Ave T22
Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 9054 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
|
Wysłany: Wto 06 Paź, 2020 21:40
|
|
|
Ona i tak była w zadziwiająco dobrym stanie, a co do napraw.. oni tak maja |
_________________
|
|
|
|
|
|