Poprzedni temat «» Następny temat
Nexia 2.0 16v Turbo
Autor Wiadomość
Kondzio 
Hej! Przekroczyłem tysiąc!


Auto:: Nexia 2.0T & Megane II 1.5 DCi
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 2342
Skąd: z policji :P
Wysłany: Sro 18 Lip, 2007 12:41   Nexia 2.0 16v Turbo

MARKA: Daewoo
MODEL: Nexia GLE 1997 , sedan 4d

Stage 1 (zakończony)







DANE SILNIKA: 1.5 8v (75KM&123Nm) g15mf
MOC: 90KM & 127Nm :mrgreen:
GŁOWICA:remont i tuning w Chojnacki Motor System;modyfikacją poddane zostały:zawory,gniazda,prowadnice,komora spalania,kanaly,pasowanie kanałów głowicy z kolektorami
BLOK:Seria
UKŁAD DOLOTOWY:3' dolot zakończony stożkiem (nadmuch poprowadzony ze zderzaka)
UKŁAD WYDECHOWY:Przerobiony kolektor od c20xe,usunięty seryjny katalizator,środkowy przelotowy tłumik firmy MG Motorsport,w miejsce końcowego tłumika strumienica KAT-EXPO
UKŁAD WTRYSKOWY:Seria
UKŁAD NAPĘDOWY:Seria
ELEKTORNIKA:Seria
MODYFIKACJE ZAWIESZENIA:amortyzatory KYB Excel G,sprężyny przód/tył H&R -40/-40mm
MODYFIKACJE UKŁADU HAMULCOWEGO:przód nacinane tarcze Brembo MAX 236mm / tył seria
BODY KIT:Spoiler dedykowany do nexii na klapie bagażnika,alufelgi ATS Exclusive Line typ Q 15'x6,5' z oponami przód/tył Goodyear Eagle F1/Pirelli P6000 195/50,białe kierunki,siatka zamiast seryjnego grilla,hokej przedniego zderzaka z Forda Focusa
WNĘTRZE:Podgrzewane fotele kubełkowe z Astry GSi,kierownica Formula 1 o średnicy 320mm z naba Luisi
CAR AUDIO:Seria

Stage 2 (zakończony)


seria




Kolektor wydechowy 4-1 Irmscher

Kolektor wydechowy 4-2-1 Lexmaul & Ssący Lexmaul



DANE SILNIKA: 2.0 8v (129KM & 180Nm) 20SEH
MOC: seria shamowana na 128KM & 181NM;po modyfikacjach nieweryfikowana
GŁOWICA:remont kapitalny,planowana 1,5mm,powiększone i spolerowane kabały ssące i wydechowe(te drugie na lustro),podcięte prowadnice zaworowe.
BLOK:seria po remoncie
UKŁAD DOLOTOWY:Kolektor ssący firmy Lexmaul,3' dolot ze stożkiem umieszczonym w nadkolu z nadmuchem poprowadzonym ze zderzaka
UKŁAD WYDECHOWY:Kolektor wydechowy Lexmaul 4-2-1 ( wcześniej Irmscher 4-1),2' wydech na dwóch tłumikach przelotowych firmy M-TECH
UKŁAD WTRYSKOWY:wtryski od c20xe M2.5 (beżowe)
UKŁAD NAPĘDOWY:Seria
ELEKTRONIKA:piggy back ECU Master DET 2
MODYFIKACJE ZAWIESZENIA:kompletny KIT firmy (amortyzatory+sprężyny -60/-40mm) FK Automotive
MODYFIKACJE UKŁADU HAMULCOWEGO: przód: zaciski i tracze hamulcowe z Kadetta GSI16V 256mm; tył:kompletna belka z tarczo-bębnami z Kadetta GSI16V
BODY-KIT: spoiler dedykowany do nexii na klapie bagażnika, alufelgi RH Technic 17x8 ET35 z oponami TOYO Proxes T1R 205/40 & alufelgi ATS Exclusive Line typ Q 15'x6,5' z oponami przód/tył Goodyear Eagle F1/Pirelli P6000 195/50;białe kierunki;hokej przedniego zderzaka z Forda Focusa
WNĘTRZE:kierownica MOMO Corse D32;fotel speed WRC;pasy szelkowe Schroth (niebieskie)
CAR AUDIO:Seria

Stage 3 (zakończony)




DANE SILNIKA: 2.0 16V Red Top (150KM&196Nm) c20xe
MOC: :?:
GŁOWICA:wałki rozrządu Piper Cams Ultimate Road ssący 280°/wydech 278°
BLOK:kapitalny remont "dołu", powiększone kieszonki na zawory o 2mm
UKŁAD DOLOTOWY:Karbonowy Powercap firmy Mantzel;dolot 3' zakończony stożkiem umieszczonym w nadkolu :> ;nadmuch zimnego powietrza w seryjnym miejscu halogenu
UKŁAD WYDECHOWY(zakończone): Kolektor wydechowy Lexmaul owinięty bandażem termoizolacyjnym,średnica układu 2,25' na dwóch tłumikach przelotowych firmy M-TECH
UKŁAD WTRYSKOWY:listwa z regulatorem ciśnienia paliwa 3.0bar z nowszej wersji M2.8, wtryski M2.5 (kremowe)
UKŁAD NAPĘDOWY (zakończone) : Skrzynia o przełożeniu głównym 3,94 z Nexii Sportive,koło zamachowe odchudzone ~25% by Otoczak
ELEKTRONIKA(zakończone): chip EDS Phase 1/piggy back ECU Master DET 2/MAP Sensor
MODYFIKACJE ZAWIESZENIA (zakończone):amortyzatory: billstein B8,sprężyny FK -60/-40mm;rozpórka kielichów przód & tył
MODYFIKACJE UKŁADU HAMULCOWEGO (zakończone): przód:zaciski ATE z Calibry Turbo,nawiercane tarcze hamulcowe firmy MIKODA o średnicy 288mm tył: kompletna belka z tarczami z Kadetta GSI16V;przewody hamulcowe w stalowym oplocie firmy black diamond
BODY-KIT: spoiler dedykowany do nexii na klapie bagażnika, alufelgi RH Technic 17x8 ET33 z oponami TOYO Proxes T1R 205/40;białe kierunki;hokej przedniego zderzaka z Renault Laguna
WNĘTRZE:kierownica MOMO Corse D32;fotele speed WRC,pasy szelkowe OMP
CAR-AUDIO:nie ma i nie będzie
PLANY: stage 4

stage 4 ( w trakcie)

DANE SILNIKA: 2.0 16V Red Top (150KM&196Nm) c20xe
MOC: :?:
GŁOWICA:wałki rozrządu seria c20xe M 2.5 , śruby głowicy ARP
BLOK:seria po kapitalnym remoncie, śruby na korbowody ARP 2000
UKŁAD DOLOTOWY: Intercoller FMIC, orurowanie 2'
UKŁAD WYDECHOWY: seryjne turbo c20let - k16, wydech 2,25' na dwóch tłumikach przelotowych M-Tech
UKŁAD WTRYSKOWY:listwa z regulatorem ciśnienia paliwa 3.0bar z nowszej wersji M2.8, żółte wtryski ori c20let 305cc
UKŁAD NAPĘDOWY : Skrzynia o przełożeniu głównym WR 3,72 ,koło zamachowe odchudzone ~25% by Otoczak
ELEKTRONIKA(zakończone): /piggy back ECU Master DET 3/Fuel Implant/ MAP Sensor MPX4250AP, elektrozawór MAC
MODYFIKACJE ZAWIESZENIA :amortyzatory: billstein B8 ( przód & tył),sprężyny FK -60/-40mm;rozpórka kielichów przód & tył
MODYFIKACJE UKŁADU HAMULCOWEGO : przód:zaciski ATE z Calibry Turbo,nawiercane tarcze hamulcowe firmy MIKODA o średnicy 288mm tył: kompletna belka z tarczami z Kadetta GSI16V;przewody hamulcowe w stalowym oplocie firmy black diamond
BODY-KIT: spoiler dedykowany do nexii na klapie bagażnika, alufelgi RH Technic 17x8 ET33 z oponami TOYO Proxes T1R 205/40;hokej przedniego zderzaka z Renault Laguna, przyciemnione wnętrze reflektorów, przyciemnione kierunkowskazy, przyciemnione kierunkowskazy tylne i światła cofania.
WNĘTRZE:kierownica MOMO Corse D32;fotele speed WRC,pasy szelkowe OMP, wskaźnik doładowania, temp. i ciśnienia oleju AutoGauge
CAR-AUDIO : sterownik Pioneer DEH-X3500UI, głośniki przód Hertz DSK 165.3, tył Boschmann 5-Star
PLANY: ...
Ostatnio zmieniony przez Kondzio Nie 29 Maj, 2016 10:42, w całości zmieniany 115 razy  
 
 
  Podziel się na:               
woPo 
Hej! Przekroczyłem tysiąc!


Auto:: Honda
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 2744
Skąd: ZS - - - - -
Wysłany: Sro 18 Lip, 2007 12:58   

Aktualnie najładniejsza Nexia jaką widziałem :) :P
 
 
  Podziel się na:               
Mosiu 
Hej! Przekroczyłem tysiąc!


Auto:: xxx
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 2413
Skąd: xxx
Wysłany: Sro 18 Lip, 2007 13:22   

Bardzo ladna :) A ten silnik to juz w ogole poezja dla oka :D
_________________
Nexia – The Power of Dreams
 
 
  Podziel się na:               
Roxon40 
Pierwszy Dobrowolnie Zbanowany


Auto:: Była Nexia 2.0 8V GLE/GSi
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 7104
Skąd: Śląsk
Wysłany: Sro 18 Lip, 2007 13:27   

Silnik robi wrażenie. No i ładna Nexia jest mimo że nia ma jakiś zewnętrznych przeróbek. :D
_________________
8-) Było Daewoo Nexia 2.0 GLE/GSi 8-)
 
 
  Podziel się na:               
dobry 
Hej! Przekroczyłem tysiąc!


Auto:: Nexia 1.1 na gaźniku GL
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 2039
Skąd: Hrubieszów/Kraków
Wysłany: Sro 18 Lip, 2007 13:42   

ładna ładna ;) nawet bardzo ładna :) gratulacje ;)
_________________
'96GL 1.1 na gaźniku 86tys


 
 
  Podziel się na:               
Olaf 
Administrator


Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 23942
Skąd: zza rogu
Wysłany: Sro 18 Lip, 2007 14:27   

po zajrzeniu pod maske- zwala z nog, zaje...fajna :D
 
 
  Podziel się na:               
Bradley 
Hej! Przekroczyłem tysiąc!


Auto:: VW Vento 1.9TDI (kleklekleklekle)
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3447
Skąd: Bielsko / Katowice
Wysłany: Sro 18 Lip, 2007 14:51   

Wszyscy SEHują.... :)
Seryjnie ma 129KM, a z Lexem?
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :mrgreen:
 
 
  Podziel się na:               
Mosiu 
Hej! Przekroczyłem tysiąc!


Auto:: xxx
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 2413
Skąd: xxx
Wysłany: Sro 18 Lip, 2007 14:52   

Bradley napisał/a:
Seryjnie ma 129KM, a z Lexem?


Z Lexem ma wiecej :P
_________________
Nexia – The Power of Dreams
 
 
  Podziel się na:               
Bradley 
Hej! Przekroczyłem tysiąc!


Auto:: VW Vento 1.9TDI (kleklekleklekle)
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3447
Skąd: Bielsko / Katowice
Wysłany: Sro 18 Lip, 2007 14:59   

Mosiu napisał/a:
Bradley napisał/a:
Seryjnie ma 129KM, a z Lexem?


Z Lexem ma wiecej :P

Mosiu, myslalem, ze mniej ale dzieki za informacje :P Teraz juz bede wiedziec ;)

A teraz powazne pytanie bo chyba Sanda o to pytalem ale zapomnialem. Jaka jest roznica (wagowo) pomiedzy SEHem a XE
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :mrgreen:
 
 
  Podziel się na:               
Chris_ 
Świeżak


Auto:: Daewoo Nexia
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 195
Skąd: LHR
Wysłany: Sro 18 Lip, 2007 15:38   

Zajebiszcza Nexia :)
_________________
Moja Nexia 1,5 8V z LPG seria 75KM
>190000km
 
 
  Podziel się na:               
Yaro1 
Ogarnięty


Auto:: Nexus HB
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 321
Skąd: Włocławek
Wysłany: Sro 18 Lip, 2007 17:09   

cycuś glancuś :mrgreen:
 
  Podziel się na:               
Kondzio 
Hej! Przekroczyłem tysiąc!


Auto:: Nexia 2.0T & Megane II 1.5 DCi
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 2342
Skąd: z policji :P
Wysłany: Sro 18 Lip, 2007 19:07   

Bradley napisał/a:
Wszyscy SEHują.... :)
Seryjnie ma 129KM, a z Lexem?

ZSehowany to ja juz jestem z rok ;)
LEx chyba daje cos kolo 5KM,ale musze powiedziec,ze roznica pod butem jest wyczuwalna i to bardzo :shock: zrobil na mnie duze wrazenie ten kolektor,ale w sumie kosztuje kupe kasy,wiec lipa jak by nic nie dawal....
XE pare kg musi byc ciezsze,choc by z racji glowicy 16-zaworowej,wiecej zaworow,szklanek,2 walki....
 
 
  Podziel się na:               
chester 
Świeżak


Auto:: STI
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 188
Skąd: ecu-tune.pl
Wysłany: Sro 18 Lip, 2007 22:51   

Kondzio, super nexia. Obecnie Daewoo za ktore najbardziej trzymam kciuki (no moze poza swim byłym :mrgreen: )
 
 
  Podziel się na:               
espe1 
Ogarnięty


Auto:: Nexia 1.5 16V
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 760
Skąd: Radomsko
Wysłany: Czw 19 Lip, 2007 18:42   

Nexia superek. Tak lubię zrobione autka. Jedyny minus - grill, z siatką wyglądałby lepiej. Siatex alu pomaluj lakierem bezbarwnym lub na czarno (bo zmatowieje). Zobaczysz, że będzie wyglądała jeszcze lepiej. Standardowe grille z serii i jeszcze z kapustą wyglądaja kiepsko. Założenie siatki to jakies 5-10 minut roboty. Chyba, że masz nieaktualne foty???
Reszta ideal.
_________________

 
  Podziel się na:               
woPo 
Hej! Przekroczyłem tysiąc!


Auto:: Honda
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 2744
Skąd: ZS - - - - -
Wysłany: Czw 19 Lip, 2007 18:49   

O ile mi się dobrze wydaje albo dobrze pamiętam to kiedyś był inny grill :roll: ;)
 
 
  Podziel się na:               
Kondzio 
Hej! Przekroczyłem tysiąc!


Auto:: Nexia 2.0T & Megane II 1.5 DCi
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 2342
Skąd: z policji :P
Wysłany: Czw 19 Lip, 2007 20:17   

ciorna siatke mialem do kwietnia tego roku przez ponad 5 lat albo jeszcze dluzej :roll: (zreszta na pierwszej fotce chyba jest z tym grillem jeszcze) do momentu az grill ulegl malej usterce ;) odebralem nowy od lakiernika i nie mialem weny na jego przerobke,po montazu nawet mi sie podobalo tak jak jest,wiec narazie nie planuje zmiany,poczekam az mi sie znudzi,generalnie seryjny wyglad mi nie przeszkadza,jeszcze lepiej sie podpuszcza niektorych typow jak widza kapuste w lusterku ;)
 
 
  Podziel się na:               
Bradley 
Hej! Przekroczyłem tysiąc!


Auto:: VW Vento 1.9TDI (kleklekleklekle)
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3447
Skąd: Bielsko / Katowice
Wysłany: Czw 19 Lip, 2007 22:04   

Kondzio, gdy zalozysz kola 13``, jakies kolpaki, kapelusz i osiwiejesz bedziesz bardziej wiarygodny, ze ten samochod nie jezdzi ;)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :mrgreen:
 
 
  Podziel się na:               
Olcha
[Usunięty]

Wysłany: Czw 19 Lip, 2007 22:18   

Fajna Nexia, mnie się z kolei bardziej podoba oryginał ze znaczkiem, niż siatex. :)
 
  Podziel się na:               
Kondzio 
Hej! Przekroczyłem tysiąc!


Auto:: Nexia 2.0T & Megane II 1.5 DCi
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 2342
Skąd: z policji :P
Wysłany: Czw 19 Lip, 2007 22:23   

Bradley napisał/a:
Kondzio, gdy zalozysz kola 13``, jakies kolpaki, kapelusz i osiwiejesz bedziesz bardziej wiarygodny, ze ten samochod nie jezdzi ;)

z 13' to chyba by byl najwiekszy problem ;) a w kapeluszach nie gustuje ;) aha , ten samochod jexdzi :D ;)
 
 
  Podziel się na:               
KociaPsocia 
Hej! Przekroczyłem tysiąc!


Auto:: Nexia Czerwony Diabełek :-D
Dołączyła: 10 Lip 2007
Posty: 3302
Skąd: RaDoM
Wysłany: Pią 20 Lip, 2007 10:23   

:imprezabanan: fajowa :imprezabanan:
_________________
..::: Pierwsza klubowiczka w Polsce :::...
 
 
  Podziel się na:               
dudek81 
Świeżak


Auto:: Audi Madafaka :)
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 22
Skąd: Moate, Irlandia.
Wysłany: Pią 20 Lip, 2007 11:36   

Kondzio napisał/a:
Bradley napisał/a:
Kondzio, gdy zalozysz kola 13``, jakies kolpaki, kapelusz i osiwiejesz bedziesz bardziej wiarygodny, ze ten samochod nie jezdzi ;)

z 13' to chyba by byl najwiekszy problem ;) a w kapeluszach nie gustuje ;) aha , ten samochod jexdzi :D ;)


Chyba nawet z 14' bylby malutki problem :D
 
  Podziel się na:               
Kondzio 
Hej! Przekroczyłem tysiąc!


Auto:: Nexia 2.0T & Megane II 1.5 DCi
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 2342
Skąd: z policji :P
Wysłany: Pon 15 Paź, 2007 16:55   

Widze,ze forum zdominowane wynalazkami z pod innego znaku to dorzuce swoje 3 grosze :lol: ;) w sumie wiele sie nie zmienilo,ale zawsze cos ;)
Pod maska zamiast kolektor 4-1 Irmschera zawital 4-2-1 Lexmaul,wyraznie grubsze rury od dosc czesto przerabianego z c20xe (chociaz tak prawde mowiac uwidocznilo sie to po montazu kolektora,oraz inna dlugosc rur),ewidentnie zmienila sie charakterystyka silnika,co smieszniejsze efekty sa takie,ktorych spodziewac sie mozna bylo po 4-1 ;) czyt. mocniejsza gorna partia obrotow,popsul mi tez dol do jakis 3tys,ale mimo wszystko nie placze ;)


pojawila sie takze nowa rozporka (second edition :lol: ) jednak nie zostala jeszcze ukonczona,pozostalo ja oszlifowac,wyszpachlowac i pomalowac,efekt koncowy na pewno zamieszcze (planowany kolor - czerwony,identyczny jak poprzedniej)


niedlugo pojawi sie jeszcze kilka zabawek co by nie stac w miejscu,ale teraz nie mam niestety zbyt wiele czasu,zeby dlubac przy aucie,poza tym mam jeszcze kilka ciekawszych i duzo powazniejszych pomyślunków,ale musze sie z tym przespac z miesiac :mrgreen:
 
 
  Podziel się na:               
Olaf 
Administrator


Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 23942
Skąd: zza rogu
Wysłany: Pon 15 Paź, 2007 17:02   

fajnie z ta czerwienia :D
 
 
  Podziel się na:               
tobi333 
Ogarnięty


Auto:: Audi A4
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 572
Skąd: Skierniewice
Wysłany: Pon 15 Paź, 2007 18:20   

za rok moze dwa bede mial 2.0 16 V turbo pomarzyc zawsze mozna ale marzenia sie spelniaja :)

bardzo mi sie podobaja Twoje zmiany jesli chodzi o silnik :mrgreen: zajebiscie jest :mrgreen:
_________________
Być nikim, ale sobą, w świecie, który robi wszystko, co w jego mocy, dniami i nocami, by zrobić z ciebie przeciętniaka, oznacza walkę w najcięższej bitwie, w jakiej dane było walczyć ludzkości i która nigdy się nie skończy?
 
 
  Podziel się na:               
BrzozA 
Ogarnięty


Auto:: brak
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 555
Skąd: z zielonej górki
Wysłany: Pon 15 Paź, 2007 18:34   

hehe no ladnie :D tylka ta rozporka jest naprawde the best second edition :lol:
 
 
  Podziel się na:               
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Opracowanie graficzne: Grosio


2011 © nexiomania.pl | Wszelkie Prawa Zastrzeżone, kopiowanie bez zgody autora zabronione! Strona Głowna | Pomoc | Kontakt | Na górę