Poprzedni temat «» Następny temat
kołpax
Autor Wiadomość
spad 
Świeżak


Auto:: Nexia 1,5 DOHC Sedan
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 67
Skąd: [SPI] Piekary
Wysłany: Czw 15 Kwi, 2010 09:00   kołpax

Piszę tu bo kołpaki to nie felgi :D

Szukam kołpaków takich przykręcanych z śrubami do koła. Maiłem takie w CC i wyglądały fajnie.
Szukałem na Allegro ale jakoś nic nie ma ciekawego.
W ogóle to doradźcie jakieś fajne pasujące pod mój kolor Nesi.



Od razu mówię że nie mam hajsu na felunek teraz.
_________________
 
 
  Podziel się na:               
marcinrz7463 
Ogarnięty


Auto:: nexia
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 775
Skąd: radom
Wysłany: Czw 15 Kwi, 2010 09:54   

ale w cienkim miales chyba 13 ale w nexi to chyba nie da rady takie a wzorow dekli jest pelno
_________________
oki
 
 
  Podziel się na:               
spad 
Świeżak


Auto:: Nexia 1,5 DOHC Sedan
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 67
Skąd: [SPI] Piekary
Wysłany: Czw 15 Kwi, 2010 16:21   

marcinrz7463 napisał/a:
a wzorow dekli jest pelno
tylko że 14 pod 4x100 jakoś nie potrafię trafić :/
_________________
 
 
  Podziel się na:               
Sysiu 
Ciagle mi malo :P


Auto:: Astra H
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 12071
Skąd: Płock
Wysłany: Czw 15 Kwi, 2010 16:28   

eee przeciez to jest tylko dekiel :) może byc wytłoczonych i 5 śrub i to nie przeszkadza ważne zeby był pod felge 13cali. Nawet ktos na spocie w Płocku chyba catman miał kołpak z 5 śrubami i ktoś sie go zapytał czy ma rzeczywiście felge 5x.....czy tylko taki kołpak

Ale moje zdanie jest takie że jednak nexia ładniej wygląda na czarnych stalusach jak na kołpakach (chyba ze to są oryginalne nexiowe dajewoo bo sa ładne) i zamiast kupować plastik fantastik pomaluj fele lub odkładaj na alu :) skoro moi kumple sie chwala ze sie da kupić za 300zł 14" to znaczy ze sie da
_________________
Była: Nexia 1,5 8V + LPG
Jest: Astra H kombi 1,7 CDTi
 
 
  Podziel się na:               
pablo_111 
Hej! Przekroczyłem tysiąc!


Auto:: Nexia
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 2555
Skąd: śląsk
Wysłany: Czw 15 Kwi, 2010 16:40   

tu masz moje aukcje.................
http://allegro.pl/show_us...hp?uid=13349441
_________________
NEXIA GSI 2.0 16V 136KM
 
 
  Podziel się na:               
Olaf 
Administrator


Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 23137
Skąd: zza rogu
Wysłany: Czw 15 Kwi, 2010 16:43   

o pablo.... uruchomiles produkcje czy przedstwicielstwo? :shock: :shock: :shock:
_________________
chcieć to móc...

 
 
  Podziel się na:               
pablo_111 
Hej! Przekroczyłem tysiąc!


Auto:: Nexia
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 2555
Skąd: śląsk
Wysłany: Czw 15 Kwi, 2010 16:49   

Olaf napisał/a:
o pablo.... uruchomiles produkcje czy przedstwicielstwo? :shock: :shock: :shock:



sprzedaje, a producenta mam pod nosem,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,niestety zamykam biznes bo kasy mało zarabiam i brak na dalszy rozwój....................koszty duże a podwyżki w pracy od prawie 3 lat nie miałem..............
_________________
NEXIA GSI 2.0 16V 136KM
 
 
  Podziel się na:               
Olaf 
Administrator


Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 23137
Skąd: zza rogu
Wysłany: Czw 15 Kwi, 2010 16:52   

pablo, kiedys alveo, teraz kolpaki, nie pora na cos konkretnego?
zreszta pogadamy na majowce, nie bedziemy tylko pic :mrgreen:
_________________
chcieć to móc...

 
 
  Podziel się na:               
pablo_111 
Hej! Przekroczyłem tysiąc!


Auto:: Nexia
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 2555
Skąd: śląsk
Wysłany: Czw 15 Kwi, 2010 16:55   

Olaf napisał/a:
pablo, kiedys alveo, teraz kolpaki, nie pora na cos konkretnego?
zreszta pogadamy na majowce, nie bedziemy tylko pic :mrgreen:


juz mi się cierpliwość kończy i zaczynam poprostu zwracać uwagę gdzie wywalam kasę bo tak dłużej się nie da............
oczywiście nie odmawiam sobie piwa czy czasem jakieś pizzy ale masakra jest jak się zastanowię że tyle kasy wywalam w błoto (nexia to nie zbędne wydatki tylko konieczne) :mrgreen: :mrgreen: , albo muszę żyć racjonalniej albo nie wiem..............
_________________
NEXIA GSI 2.0 16V 136KM
 
 
  Podziel się na:               
Olaf 
Administrator


Auto:: Nexia 1,5 8V GL
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 23137
Skąd: zza rogu
Wysłany: Czw 15 Kwi, 2010 17:03   

to przy browarze sie pogada :P
nawet nie myslalem ze moze byc tyle wzorow kolpakow :roll:
_________________
chcieć to móc...

 
 
  Podziel się na:               
pablo_111 
Hej! Przekroczyłem tysiąc!


Auto:: Nexia
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 2555
Skąd: śląsk
Wysłany: Czw 15 Kwi, 2010 17:07   

Olaf napisał/a:
to przy browarze sie pogada :P
nawet nie myslalem ze moze byc tyle wzorow kolpakow :roll:


mają ich więcej :mrgreen:
_________________
NEXIA GSI 2.0 16V 136KM
 
 
  Podziel się na:               
dazor 
Ogarnięty


Auto:: Sportage II
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 309
Skąd: Brzozów / Rzeszów
Wysłany: Czw 15 Kwi, 2010 22:35   

4 kolpaki, nowa sztuka nexia/espero 50zl/szt. ja oddam za 150zl komplet
_________________
Marcin
gg: 1576566
 
 
  Podziel się na:               
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Opracowanie graficzne: Grosio


2011 © nexiomania.pl | Wszelkie Prawa Zastrzeżone, kopiowanie bez zgody autora zabronione! Strona Głowna | Pomoc | Kontakt | Na górę